Mic update

Sa va povestesc ce mai face matza. Bineinteles in afara de fitele ei obisnuite:D.
A devenit foarte pupacioasa si ii place sa te ia in brate, sa se cuibareasca si sa se matzaie.
A invatat sa bage cuburile in cutie, dupa ce luni de zile doar le scoatea si le arunca cat colo.
A inceput sa se ridice din cand in cand singura in picioare, fara sa se agate de diverse mobile, picioare, scaune sau alti stalpi.
Nu a invatat cuvinte noi, tot la nivelul de tata, ai, mama si papa suntem. La un moment dat invatase sa spuna ap, la apa, dar se pare ca a uitat. Recunoaste in schimb cuvintele pentru ca daca ii spui sa aduca apa sau lapticul se duce la biberoanele care trebuie.
Nu mai vrea piureuri la masa de pranz, asa ca ii pun pe tavita bucatele de pui, rosii si branza, pe care le ciuguleste. Nu mi-e clar cat mananca efectiv, pentru ca mie mi se pare ca ea cateva bucatele si apoi se joaca cu restul. Asa ca incerc sa o mai pacalescu cu un iaurt sau niste fructe. Mi-e ciuda ca nu mananca legume deloc, in afara de rosii nu vrea sa vada nimic.
Dimineata mananca lapte, branza, masline si cascaval, tot in cantitati care mie imi par minuscule.
Dar am decis sa nu ma mai enervez la mesele ei si sa o las sa pape cat vrea. Deocamdata a ramas tot la 9 kile, desi parerea mea e ca de cand cu refuzul piureului mananca mai putin decat inainte.
Nush...sunt inca incepatoare in materie de mancare pentru copii de 1 an si nu imi dau seama ce cantitate ar fi suficienta.
O sa incerc sa ii mai dau spanac cu mamaliga si peste...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo