Cum pacalesc eu vaccinul

UPDATE: Groaznicul s-a intamplat. In seara asta. Am primit nu unul, ci doua vaccinuri. Si Prevenar, si Infarix. Si eu care m-am chinuit sa planific o noua evadare...Asta e, nu poate sa-mi iasa mereu. Totusi le-am evitat de 2 ori pana acum. Doamna doctor a zis ca daca m-a prins gata, nu mai scap fara doua intepaturi. 
Mai am unu, peste o luna. Lasa ca am timp pana atunci sa pun la cale un plan mai reusit pentru a scapa de el.


Si nu unul, ci 3 vaccinuri. Trebuia sa le fac acu o luna si am reusit, prin forte proprii, sa scap de ele pana acum. Sa va explic.
Pe la 1 an fara 2 saptamani, mami si tati au facut programare la doamna doctor sa fac a doua doza de Prevenar. Eu n-am zis nimic, am stat cuminte si, cu 2 zile inainte de data ingrozitorului eveniment, am inceput sa fac febra. Cand a venit momentul sa ma intalnesc cu domnul Ac, doamna doctor a zis ca mai bine mai stam, ca am putin rosu in gat si oricum nu e urgent sa facem vaccinul. 
Prima victorie.
Dupa 2 saptamani, la 1 an si cateva zile, mamai si tati, din nou (perseverenti oamenii astia:d) ma duc la doctor. Cica pentru control si vaccin. Ha, ha, ce gluma. Eu aveam enterocolita, burta partaita si nu papam nimic. Pregatisem totul din timp, asa ca nici vorba de vaccin.
Maine am iarasi programare la Prevenar (v-am spus ca sunt perseverenti:d). Dar de 2 zile o tot pacalesc pe mami cu temperaturi dubioase (37.6-37.7), iar azi am zis sa fiu un pic mai clara, ca parca nu pricepea aluzia, si am aranjat termometrul pe la 37.9. 
Ceva imi spune ca nici maine nu fac vaccinul asta. Si pana nu-l fac pe asta, scap si de cele 2 vaccinuri obligatorii de la 1 an.
Pupici si salutari

Comentarii

  1. Andreea, dupa parerea mea te-ai descurcat foarte bine! Dar sa stii ca nu sunt asa rele vaccinurile, eu le-am facut pe toate si nu mi s-au parut cine stie ce...
    Dar am si eu o problema mare acum: dl doctor a zis ca ar fi cazul sa fac si eu niste analize de rutina, ca in SUA e obligatoriu de la 1 anisor...si eu am 2 deja...Ce sa zic, nu prea ma incanta ideea, cred ca incerc si eu sa fac febra ca tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bobby, sa ma tii la curent cu metodele tale de pacaleala:). Cine stie, poate le brevetam, scoatem si noi un ban cinstit

    RăspundețiȘtergere
  3. ii mai ies dinti? de ce are febra?

    RăspundețiȘtergere
  4. HAbar n-am. Nush de cand e asa ca abia ieri i-am luat temperatura. Dar si inainte mi se parea cam calda. Am zis ca e de la vreme, ca se incinge afara. O sa mergem maine la dr si vedem ce zice. Eu dinti nu vad, dar poti sa stii?..

    RăspundețiȘtergere
  5. E adevarat ce se zice, ca fetitele sunt mai istete. Eu nu m-am gandit pana acum sa pacalesc vaccinul. S-a intamplat de fiecare data atat de repede incat nici nu am apucat sa plang ca lumea. La vaccinul de un an am sa incerc si eu smecherii (asta daca ma prind din timp ce urmeaza...) :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nuu, MAtei, nu te lua dupa ea. No good:D. Fa vaccinurile la timp si fii cuminte. Nu o lua pe Andreea ca exemplu. Nope

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo