Eu, matza, la 1 an si o luna

Astazi e ziua meaaa!..din nou:d. Deja nu mai e asa deosebit ca am inca o luna. Dupa ce am trecut de 1 an parca ma simt mai mare si nu ma mai serbez ca bebelusii, lunar.
Dar, pentru ca mami mi-a zis "La multi ani" si mi-a dat pupic si tati o sa imi dea si el pupic diseara, pentru ca mami a cumparat o tona de prajituri, pentru ea, si mai ales pentru ca azi este soare  in sfarsit, o sa va arat ce am mai invatat in ultima vreme.
Asta e varianta mea, mai reusita decat cea anterioara, plagiata de mami.
Am o noua pozitie la masa
O ajut pe mami la curatenie
Mananc singura pufarine din pahar
Si, normal, inca mai fac mutritza mea "rea"
Dar incerc cat mai des sa ma fac simpatica si sa zambesc "cuminte"
Tot ca o noutate am papat struguri, yammy, am trecut la oul intreg, m-am impacat cu banana si sunt dispusa sa tolerez putin spanac din cand in cand, doar daca are si lamaie. Plus ca am inghitit cateva felii de paste cu branza, dar m-am prins la timp ca un castravete, chair daca nu are coaja, nu poate fi ceva de mancare, ci un fel de batz de aruncat pe jos.
Va pup, dar nu mult da, sa nu va invatati prost ca mami si tati care imi cer intruna "pupic pupic, vreau pupiiiic"

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...