Matza la apa

Cam la fel de mult entuziasm demonstreaza Andreea fata de apa ca si o matza. Stiam eu ca seamana cu felinele.
Marti, cand am ajuns la mare (Sunny Beach) am fugit repede la plaja. Normal. Sa vada copchilu marea, sa inghita aerosoli. Primul semn ca ceva e in neregula a fost reticenta cu care s-a atins de nisip. Dar, cand am dus-o in brate langa apa...oaaaii, urlete, chiraieli, panica in toata regula. Am lasat-o pe nisip la vreo 5 metri de mal...se uita incruntata si din cand in cand scartaia a plans.
Miercuri, hai sa testam piscina. Aceeasi reactie entuziasta:d. Am luat-o in brate si hai in zona de pitici. A stat incordata, dar tacuta, pana i-a atins apa piciorul. Urmarea o banuiti deja.
In sfarsit azi pare sa se fi linistit cat de cat. Sta pe nisip si se joaca, dar nu se apropie de apa nicicum. Iar la piscina, s-a plimbat in jurul ei amuzata ca noi ne balaceam. N-a mai plans, dar nici nu vrea in apa.
Asta e. Sa speram ca la anul o sa fie mai toleranta.
In rest, aici e tare bine. Stam intr-o zona linistita si asta e bine pentru somnul tuturor. Normal ca matza da trezirea pe la 7 dimineata, dar asa prindem si noi aerosoli:d.
Am vizitat si Nessebar, care presupun ca e un orasel dragut in restul anului, dar acum e un mare bazar.
Revenim cu poze curand.

Comentarii

  1. Va invidiem! Distractie placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. haha, se face ea mare si n-o mai scoateti din apa

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo