Muci marini

Ma miram eu sa fim toti trei sanatosi simultan dupa un sejur la mare:d. Matza are muci. Multisori, marini:d, curgatori si stranutati cu darnicie in toate directiile. Partea buna e ca nu are febra, doar o cantitate suficienta de maraieli, scartaieli si treziri bruste cu plans. Dimineata a dat trezirea la 6, dar eu ma bucur ca a dormit azi-noapte si nu ne-am petrecut orele de somn impreuna.
Acu, problema e ca noi maine dimineata decolam. Fara matza. Matza va incanta noptile si zilele bunicilor. Presupun (sper) ca pana duminica trec si mucisorii asa ca ne putem intoarce linistiti acasa:d.
Si daca erati curiosi unde pleaca cei doi parinti depravati care lasa copilul bolnav acasa ca sa se distreze singuri....

E clar?

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...