Poverino, poverino si alte povesti cu talc

Later edit (adica dupa o zi, dar mi-e lene sa ma gandesc la alt titlu:d):
Cum am descoperit noi noaptea polara sau asa ceva. In prima zi in Amsterdam, ne-am intalnit cu un fost coleg de-al lui Dan. Pe la 7 si un pic ne-am infipt la o terasa sa mancam si sa bem. Afara soare. Omu ne povesteste cum e cu Olanda, cu noul job, in fine, chestii. Noi mancam, bem, mai apucam sa scoatem si vreo 2 vorbe. La un moment dat imi dau seama ca mi-e cam somn si un pic frig. Dupa inca juma de ora baietii se indura de mine si plecam. Afara soare. Ma gandesc ca o fi undeva pe la 9 si sa mergem incet spre patut ca eram trezi de la 4 dimineata. Cand ma uit la ceas, 10 si. Haaa???? Ma mai uit o data? La fel. Ma uit la cer, senin, soare undeva spre apus. WTF? Apoi omu ne lamureste ca asa e mai la nord, apune soarele mai tarzior, pe la 10 juma.
In urmatoarele zile ne-am lamurit. Se facea noapte pe la 11 spre 12 si incepea sa se lumineze pe undeva pe la 4 dimineata. Noroc ca aveam jaluzele negre la camera.

Sa va povestesc o faza haioasa din Olanda. Si una din Bruxelles.
Intr-una din zile ne-am dus cu autobuzul pana la un fel de Muzeul Satului unde erau mori de vant. La intoarcere ne-am lipit de 2 italieni care nu stiau boaba de engleza. Eu o mai rup pe italiana la nevoie asa ca i-am ajutat cu niste indicatii.
Anyway, am povestit de una de alta si la un moment dat le-am zis ca avem un bebe de 1 an acasa. Femeia, sa lesine. A cascat ochii cat cepele si se uita ba la mine, ba la Dan, gandindu-se probabil ca eram o minora sedusa de capcaun, care nici el nu parea prea avansat in varsta:d. Apoi incepe "noo, nooo, nooooo", eu "siii, siii". In fine, dupa cateva secunde de stupoare muta, doamna incepe, uitandu-se miloasa la Dan, "poverinooo, poverinooo!" (no comment)

In ultima zi de peregrinari straineze, ne plimbam plictisiti printr-un parc din Bruxelles (groaznic oras by the way...). La un moment dat apare in zare un grup de piciulici de 5-6 ani, imbracati toti in rosu cu uniforme de cercetasi. Cand ajung langa noi, vreo 4 pustoaice se agata de Dan si incep sa il intrebe in cor "Monsieur, vous etes le voleur?" (Dumneavostra sunteti hotul?). Dupa cateva repetari tot mai istericoase, Dan le-a retezat rapid ca "english, no french", moment in care ne-au lasat in pace gandindu-se probabil ca suntem complet neamuzanti si isi pierd timpul cu noi. Acu', sincer, noi nu aratam a hoti asa ca ma gandesc ca era un fel de misiune, un joc ceva..habar n-am.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...