Schimbari de sezon

Cu ocazia venirii caniculei, am simtit nevoia de putin albastru marin. Asa ca am schimbat putin blogul, parca adie un pic de aer acum pe aici. Oricum, eu visez la o casa maaare, cu o curte maaare si o piscina imensa. Deocamdata ne multumim cu un apartament la bloc, cu semivedere la parc si soare cat e ziua de lunga.

Ca sa lasam deoparte frustrarile mele si sa revenim la donsoara, azi am fost la shopping. Cum in parc dogorea, iar leaganele mai aveau putin si se topeau, am ales racoarea de la mall. Cea mai fericita a fost Andreea care a lipait in picioarele goale prin Deichmann si Humanic, a scos cutiile din rafturi, a probat incaltari si a fugit printre rafturi foarte incantata. Dupa vreo 10 perechi testate, unele 19, altele 20 (ocazie cu care m-am lamurit definitiv cat de relative sunt marimile astea:D), am ales niste sandale albastru cu roz care ii sunt putin mari, dar merge foarte bine cu ele. Nu spun pretul....sa zicem ca eu n-am sandale asa scumpe:D.

Maine astia anunta 37 de grade in Bucuresti, la umbra. Banuiesc ca terasele vor fi arhipline, mall-urile la fel. Si noi ce facem cu copchila?

Si, iata ultima dovada ca cei mici sunt mai inteligenti decat cei mari si se inteleg fara cuvinte:d

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo