Un dans va rog?

Matza a fost mereu mare amatoare de muzica si dat din fund. Cand era mai mica isi misca funduletul intr-un mod foarte simpatic sau se legana cu totul intr-un mod labartat. Acum a adoptat un nou stil. Nu a renuntat de tot la miscarile de sold, dar prefera de cele mai multe ori sa se roteasca de la stanga la dreapta, de parca ar recita o poezie.

Astazi am scos de la naftalina rochita mea de la 1 an. Se pare ca eram mai grasuna decat fi-mea, dar oricum e delicioasa cu ea:DCand o vezi asa in rochita, e greu de crezut ca de fapt e un baietoi. Se cearta pe jucarii cu copii mai mari, se catara singura pe scarile de la topogane si nu vrea sa fie data pe cele mici, de bebelusi, ci pe cele mari, cu tub. Are julituri si vanatai la picioare si cateodata se ratoieste la cei din jur pe un ton atat de autoritar ca ne sperie. Nu ii e frica sa plece singura prin parc si trebuie sa stau mereu cu ochi pe ea pentru ca nu stiu unde fuge si dupa ce catel sau om se ia.
Roade cu pasiune pulpele de pui pana la os si indeasa in gura o gramada de mancare pana cand se umfla in obraji. Apoi o molfaie ca pelicanul si daca nu incape o mai scuipa pe jos. O imagine demna de o domnisoara:D.
Dar, are momente cand e foarte tandra si pupacioasa. Cu noi sau cu papusile:D. Ii place sa se uite in oglida si sa o lauzi ca e frumusica. Probabil o amuza tonul pentru ca rade si se matzaie ca o pisica. Asa ca pana la urma tot o fetita e:).

Comentarii

  1. mmm, abia astept sa roada si samranda singura la pulpa de pui. si cumva mi se pare incredibil ca la anul pe vremea asta o sa reactioneze la ce ii spun. of, ce de timp mai e.....andreea e delicioasa cu rochita ta, sa stii

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,la partea cu reactionatul mai lucram. Eu ii spun hai pe aici ea se duce pe dincolo, eu ii spun lasa jucaria baietelului, ea incepe sa urle...si tot asa. Dar am reusit sa o invat ce inseamna Nu si sunt multumita ca il respecta macar cand vine vorba de mancat pamant si rupt frunza la ficus:d. O sa treaca timpul incredibil de repede si o sa ajungeti si voi aici. Eu inca nu pot sa cred ca a trecut un an. Mergeti cu Smaranda pe undeva vara asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stim deocamdata. eu abia m-am intors la serviciu, nu stiu cu concediile...poate cateva zile la mare, sa vedem. dar mai stau nitel ca sa dureze un pic mai putin mesele diversificate. voi ati fost anul trecut cu ea pe undeva?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, noi am fost si la munte si la mare anul trecut. Mai des la munte, cat e 3-4 zile, la mare doar o data, 4 zile. A fost foarte bine, a mancat, a dormit si noi o caram in marsupiu. Dar era mica. Acum merge singura:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo