Cat timp?

Am observat ca limba romana se imbogateste mai nou cu tot felul de formulari si formule care mai de care mai bizare. Pe langa deja clasicul "decat", folosit in cazuri in care nici in vise nu visam sa-l plasez vreodata ("vreau decat legume"), m-am intalnit in parc cu o noua ciudatenie.
Intai am crezut ca nu aud bine, dar, dupa a treia intrebare identica, de la a treia persoana diferita, incep sa ma simt depasita de vremuri :d.
"Cat timp are?". Noroc ca s-a uitat semnificativ spre Andreea si am priceput ca vroia sa stie ce varsta are...

Comentarii

  1. Hahaha! Cred ca e o noua moda, ca si pe mine m-a intrebat cineva Cat timp are? Nici nu am inteles initial la ce se refera.... Cred ca raspunsul logic ar fi fost ``decat 1 an`` :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Coreeect!!!:)). Decat 1 an. Nu m-am gandit. M-am blocat, sincer...Nu pricepeam ce vrea:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce taaaare....da, are dreptate oana, decat un an e perfect

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) si noi am primit intrebarea, dar o singura data, de la o bunica, asa ca am crezut ca e vreun regionalism. Se pare ca nu!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo