Dam startul la bolile copilariei

Da, ca si in alte cazuri Andreea s-a gandit sa fie deschizator de drumuri. Inclusiv in materie de prostii.
Cel mai probabil are rubeola. Sau ceva din familia bolilor cu bube :d.
Ne-am trezit initial cu bubite pe spatele gatului. Am zis ca e de la caldura. Apoi au aparut pe talpi. Am zis ca e de la ghetute, ca picea face de obicei urat la cald si transpiratie.
Dar ieri s-a umplut toata de bubite. Mici, cat o gamalie de ac, multe si rosiatice. Mai ales pe picioare, dar si pe spate si pe burta, mai putin pe manute. Pe fata abia azi dimineata am vazut cateva.
Am fost ieri la Budimex si o tanti venerabila in varsta ne-a informat ca are ganglionii umflati, febra si deci rubeola. Sau pojarel ca sa sune mai simpatic.
Am sunat apoi la doctorita noastra, care din pacate nu e momentan in Bucuresti, si ea a zis ca nu e rubeola. Ca rubeola se detecteaza doar prin analize si ca cel mai probabil e alt virus infectios din familia asta, dar nu chiar rubeola. Tratament niet. Doar Nurofen pentru febra si Zyrtec pentru mancarimi. Si rabdare. Si stat departe de copii evident.
Deci nu stim clar ce are.
Din ce am citit, la rubeola primele bubite apar pe fata. La noi fata a fost ultima atinsa. Si ca ar avea simptome de raceala initial. N-am avut. S-ar putea sa o deranjeze gatul cand sta intinsa pentru ca azi-noapte s-a trezit de cateva ori tusind si plangand.
Nu cred totusi ca e doar de la caldura sau o alergie/intoxicatie pentru ca prea sunt multe bubite si peste tot. Plus ca mai e si febra asta care nu scade sub 38...
Stam cuminti, ne jucam singuri si asteptam sa treaca.

Comentarii

  1. Ne pare rau sa auzim asemenea vesti :( ! Toti trei ii dorim Andreei insanatosire grabnica.

    Am citit acum ceva vreme de asa numita boala mana-picior-gura, care e cauzata de un virus coxsachie (nu mai tin minte exact numele virusului) si care dupa cateva zile de la luarea virusului se manifesta prin bubite cu lichid care apar pe maini si pe talpi intai si implica si febra intre 38 si 39. Nu mai tin minte toate detaliile, dar imi amintesc ca zicea ceva unde am citit (am sa caut) ca ar aparea si in gura/gat...si ma gandeam ca poate reusesti fara sa o chinui sa vezi daca nu are ceva si in gurita. Si la tratament ziceau din cate retin ca e recomandat paracetamolul pt febra, in rest trece de la sine cam in 1-2 saptamani. Am sa caut articolul si iti dau linkul - poate recunosti ceva din simptome.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.medic8.com/infectious-diseases/handfootmouth.htm

    Un search pe google dupa HFMD (hand-foot-mouth disease) da destul de multe rezultate.

    Poate iti e de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa ma uit, dar bubitele ei nu au lichid. Sunt ca niste gamalii de ac rosii. Dar cine stie..o fi si asa ceva:). Oricum miercuri mergem la dr.

    RăspundețiȘtergere
  4. Posibil roseola. Asa am patit si noi, simptome: 3-4 zile cu febra 38-39 urmat de eruptie care dureaza cam 24 de ore. Par simptome de raceala...dar nu e. Singurul tratamene e cu antitermice.

    RăspundețiȘtergere
  5. Flory, la noi bubitele nu au trecut de tot nici dupa 7 zile.. si nu au aparut toate o data, pe rand. CU febra,da, asa a fost.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo