La munte

In weekend am fost la munte, la bunicu la Predeal. A fost taare frumos, desi a cam plouat, iarba era cam mare, strada in panta si terenul cam denivelat. In rest mi-a placut:D.
Sambata, nici nu m-am trezit bine ca mami mi-a bagat lapticul pe gat, m-a imbracat si m-a scos afara. Nici nu ma dezmeticisem ca m-au pus sa urc o strada.
Taaare greu. Din cand in cand ma opream si ma asezam pe bordura. Mai e cam greu sa urci, sincer va spun. Dupa ce am protestat un pic, destul de zgomotos, am fost luata in carca de mami.
Dupa o vreme m-a mutat la tati, unde, spatele fiind mai lat si vizibilitatea mult redusa, am adormit.
Nush cat a durat excursia, ca eu m-am trezit sus, la cabana Susai.
Acolo, soare, veselie, iarba cat cuprinde, terasa de lemn de bocanit si mami pregatita cu pulpita de pui ca imi chioraiau rau matzele. Dupa masa, am vorbit cu un cal si un ponei, i-am cercetat calutului dintii, spre disperarea lui mami si tati, am studiat un bebe in carucior (ce plictiseala:d), am rupt flori si iarba si am urcat niste scari. Una peste alta am alergat in toate partile cu mami dupa mine.
In final, m-am odihnit un pic pe burta lui tati (a ramas la fel de comoda ca atunci cand aveam colici si dormeam acolo:d)
La coborare m-a carat mami pe poteca. Am ras, am pocnit brazii cu manuta, am sarit peste gropi impreuna si deodata eram acasa. Unde am adormit din nou. E foarte greu sa urci pe munte.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...