Prima plimbare cu bicicleta

Da, am bifat si asta:d. Am plimbat pitica cu bicicleta. Nu de aia cu un loc, ci una cu doua locuri, plus loc in fata pentru copii. Le vazusem in Herastrau mai demult si am promis ca o sa revenim cu matza ca sa le testam.
Ce bucurie pe ea! Nu-mi venea sa cred cum radea si chicotea si o incanta cand luam un pic de viteza.
A fost tare bine, pentru toti trei:). Acu sa vedem cum ma ridic maine din pat caci presimt o febra musculara de toata frumusetea. Sau poimaine. Dupa plimbarea cu copilu in carca prin munti picioarele mele au inceput sa planga isteric abia dupa 2 zile, cand tocmai ma pregateam sa ma laud cu rezistenta mea fizica:)).
PS: Fatza ingrozita a copilului e doar momentana si cauzata de faptul ca mama nepriceputa tocmai trecuse la volan:d

Comentarii

  1. supeeeeeer! asta chiar e de incercat. ati fost in Herastrau pe partea cealalta de Charles de Gaulle, pe la Tratoria pe acolo?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, chiar langa Roata Mare sunt astea. Sa-l duceti si pe Simeon, o sa-i placa:).Singura problema e ca mi se pare cam scump. 30 de lei 30 de minute, pentru ca platesti si pentru copil pret intreg:d

    RăspundețiȘtergere
  3. In Buzau costa 10 lei jumatatea de ora, deci mult mai rezonabil.... Si Maria este mare fan al bicicletelor astora. Sta tot in fata si striga la lume ``Atentieeeeeeeeeeee!`` sau ``La o pateeeeeeee`` (r-ul nu-l pronunta). Cel putin sta linistita 30 de minute, ceea ce pentru noi, cu tot datul la pedale, este o binecuvantare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, ar fi costat doar 20 de lei daca ma duceam doar eu sa inchiriez bicicleta (cvadrupleta e mai corect?!?) si le luam pe Rox si Andreea de "dupa colt". Insa aia ne0a vazut pe toti trei si ne-a cerut 30 de lei.

    10 lei e, intr-adevar, mai mult decat rezonabil.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo