Update la bubele misterioase

Odiseea bubelor continua. De fapt se incheie ca un serial american, intr-o necunoscuta. Speram insa sa nu urmeze un nou sezon:d.
Am fost la doctor. De data asta la doctorul nostru, nu la unu la intamplare la Budimex. Concluzia: Andreea e bine si a avut un virus. Ce virus nu se stie. Exista zeci de virusi care dau au ca simptome febra si bubite pe corp. Poate fi rubeola sau nu. Mi-a enumerat cativa virusi posibili, dar n-am retinut niciunul. Niste initiale. Mi-a spus ca daca vrem sa fim siguri daca a fost sau nu rubeola trebuie analize, dar am ales sa nu o intepam doar ca sa ne satisfacem curiozitatea. O sa-i facem anticorpii cu ocazia altor analize. In plus, dr. nu crede ca a fost rubeola, dupa cum s-a manifestat boala. Cica la rubeola bubele incep de obicei de pe fata, gat, la noi au inceput la picioare. La rubeola febra nu tine 2-3 zile, ci mai putin. So...
Misterul bubelor se mentine.
Eu ma bucur ca e ok si ni s-a dat liber la copii. Slava Domnului, devenisem foarte antipatici si asociali de la atata izolare.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...