I am back

Ne-am intors cu o zi mai devreme din cauza de ploaie mocaneasca rece si persistenta:d. Dar cele 4 zile la munte au fost taaare frumusele. Si pentru mine, care am stat doua zile cu bunicii si pentru mami si tati care au fost pe munte.
O sa va arat poze, cu mentiunea ca am fost tunsa:((. Dap, in lipsa lu mami si lu tati, pe sest, bunica m-a dus la tuns si acum arat ca un baietel. Mami a zis ca de fapt m-a ciuntit, dar eu nu stiu ce inseamna asta si sper ca e de bine....
Cat am stat la bunici, mami si tati au fost pe Transfagarasan. Au dormit o noapte la Balea Lac si au urcat pe Saua Doamnei, apoi au mers pe creasta pana pe Saua Caprei, au coborat la lacul Caprei si au revenit la Balea. Asta asa, pentru cunoscatori, ca eu nu am prea inteles ce au povestit ei:d.
Si aici sunt eu luand masa la Cascada Tamina:)

Mai multe poze aici

Comentarii

  1. Nice! Si tu o sa fii o mica alpinista ca parintii tai :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,multumim, dar nu suntem asa alpinisti:). Creasta aia din poze e la vreo ora si un pic de cabana si am ajuns sus gafaind:d. Dar e asa frumos acolo, si liniste si racoare, incat merita tot efortul...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dana: PS: cand, cum, unde ne vedem?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ati revenit!noi ne bucuram ca ati venit mai devreme!so...
    a.ce tare ca ati ajuns la Balea lac si ati fost vrednici si ati facut trasee pe munte!wow...asa da exemplu de oameni activi!si ati ajuns in Sibiiiiu...uf,ce dor mi-este de colindaaaat...
    b.foarte frumoase si reconfortante pozele, inca o data felicitari domnului fotograf ca a surprins asa peisaje superbe!
    c.Andreutza este o dulcica si o frumoasa si cu parul scurtat...gandeste-te ca de mica experimenteaza frizuri:) + creaza senzatia acum are ochii mai mari si albastri:P
    d.pai si poze de la Aventura Parc?!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. :) frumos traseu au facut mami si tati! :) ... si noi planuim o excursie la balea, dar in 3 si asta inseamna ca nu ne vom abate foarte mult de la "poteca" pentru masini. ;)
    Andreei sa-i fie de bine pentru schimbarea de look. Ii vine tare bine.
    Bine ati revenit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru gandurile frumoase:). Noi suntem cam suparati pe noua frizura a picei pentru ca s-a facut fara aprobarea noastra. Dar incercam sa luam partea buna:p. Intr-adevar ochii par mai mari si mai albastri:)).
    @Mari: Nu avem poze de la Aventura Parc (am si uitat sa mentionez ca am ajuns si pe acolo:d). Ar fi fost nevoie de o a treia persoana care sa ne pozeze cand faceam pe maimutele:)).

    Daca vreti sa ajungeti la Balea, sa stiti ca acolo se paote sta lejer si cu un copil (daca doarme cu voi in pat sau aveti patut). Cabana a fost modernizata si camerele arata foarte bine, plus ca au baie cu apa calda si caldura non-stop. Singura problema ar fi pretul (2,5 mil camera pe noapte) si mancarea destul de jalnica de la restaurant. In rest super:)

    RăspundețiȘtergere
  7. eh.. si totusi ce ne-am face fara bunici?? eu am discutii gen ba da, ba nu in fiecare zi (ajuta si faptul ca locuim in aceeasi casa) ... dar tot ei sunt singurii pe care ma pot baza la nevoie. :)
    Stiu de cazarea de la Balea, insa nu cred ca vom sta chiar acolo, ma gandeam sa cautam o pensiune fie la piscul cainelui, fie in partea aceea spre sibiu... Cu aceeasi bani, putem sta doua nopti in conditii similare sau chiar mai bune... La lac, vom merge in plimbare :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo