Inca o tura la munte

Da, plec iar.
Pentru ca e cald.
Pentru ca aici nu am parau sa arunc pietricele in el.
Pentru ca nu gasesc conuri de brad si in parc nu mai sunt nici macar corcoduse de pigulit de pe jos. Pentru ca m-am saturat de leagane si vreau sa mai explorez putin niste poteci.
Pentru ca ma supara dintii si sunt irascibila si ma enervez repede si ma ratoiesc la copii.
Pentru ca vreau sa mai dau seminte la veverite si sa ma uit la pasarelele care vin sa le fure.
Pentru ca am un leagan in care pot manca coacaze. Si zmeura.
Pentru ca ma asteapta bunicu cu nisipul pregatit si lopatica pusa deoparte.
Pentru ca mami si tati or sa ma duca sa vad alta cabana. Inca nu stiu care:d
Pentru ca e inca vara
Pupici si sa va jucati mult mult in lipsa mea.

Comentarii

  1. weaaah:(( si eu cu cine ma joc aici?de la cine mai sutesc bucati de creta, desi nu stiu ce trebuie facut cu ele?!si lopatica albastra..desi mami zice ca am si eu una identica:D...si sa stii ca de data asta ti-as fi dat caruciorul meu roz!
    Dar inteleg ca la munte e muuult mai interesant si diferit decat aici, asa ca distractie placuta, sa imi povestesti la intoarcere!
    p.s...hmmm..sa saluti niste veveritze din partea mea, desi nu am mai cunoscut pana acum ...dar crezi ca le-ar placea o smotoceala?!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mariuca, o sa-mi fie tare dor de tine pe acolo:). Ar fi fost asa dragut sa putem arunca impreuna pietricele in apa. Si ti-as fi dat cu mare drag lopatica mea albastra pentru ca mie imi place muult mai mult lopatica ta.
    Iar veveritele sa stii ca au nevoie urgenta de o smotoceala. Pentru ca sunt niste creaturi cu cozi uriase, pufoase si intotdeauna ridicate in sus. Cozile alea cer o smotoceala zdravana. Problema e ca inca nu am reusit sa pun mana pe niciun, dar insist. Daca o prind pe vreuna, ti-o aduc si tie. Veverita adica, nu doar coada:d.
    Te pup si ne vedem marti:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos... distractie placuta, draga Andreea, mi-ar fi placut sa merg si eu cu tine:))
    Sau macar cu sotul, dar el n-are chef de iesiri...asta e, ma multumesc cu veveritzele din copacii din fata blocului...da, chiar avem veveritze cenusii (reale), venite din curtea Politehnicii...foarte dragutze!

    RăspundețiȘtergere
  4. distractie placuta si vreme buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Rox spune-mi si mie te rog, absolut off topic intreb, cum postezi tu clipuri video pe blog? Cand accesez pictograma cu pricina mie imi da doar optiunea "din computerul dvs", ceea ce nu ma intereseaza...
    Altfel, vacanta frumoasa la Predeal!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Roxana: Sorry ca nu am putut sa raspund in timp:(. Abia acum am ajuns acasa si am vazut mesajul. LA munte am stat fara net. Foarte greu:d. Eu incarc filmele pe youtube si de acolo copiez codul html in blog

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo