Lectii de la munte

Am fost la munte aproape o saptamana. Ce racoare, ce cer albastru, ce de veverite si pasarele am vazut....Ce paraiase si conuri de brad...Despre cate pietricele am adunat nici nu va mai spun...
Sa va enumar in schimb cateva lectii pe care mi le-am insusit acolo:
1. Paraiasele de munte se traverseaza pe pietre, neaparat pe jos, niciodata in brate; daca scapi de mami, traversezi singura prin apa:d
Observati ca eu il conduc pe bunicul, da?

2. Coacazele se mananca direct de pe bat si fara bluzita ca pateaza

3. Locurile de joaca pentru copii mari pot fi invadate cu usurinta

4. Daca nu vrei sa te chinuiesti pe jos, ia telescaunul.
Dar sus neaparat faci o poza cu muntele ca sa te poti lauda.

5. Ca sa vezi mai bine cat de adanca e apa, arunca multe pietricele in ea.
De asemenea, amestecul de zmeura si coacaze este foarte gustos, mai ales dupa ce te-a indopat mami cu niste iaurt. Efectele nu le mentionam totusi aici....
Apa de rau trebuie neaparat testata, chiar daca ai pe degete si putin noroi.
Cateii care pazesc cabanele sunt ciudati, nu mananca sticksuri si sunt foarte latosi.
Eu una deja vreau inapoi...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...