Matza fata in fata cu matzele

Sambata am fost cu pitica la terasa, la Verde Cafe. Planuiam mai demult sa facem o incercare acolo, avand in vedere ca terasele la care mergeam de obicei nu se mai potrivesc cu statutul biped al donsoarei. Ne trebuie locuri ingradite, cu iarba, pietre de jucat, leagane, fara farfurii, pahare sau scrumiere de spart, fara cutite la indemana, fara oameni care doresc sa manance in liniste in principiu:d.
Asa ca sambata ne-am imbarcat si am zis sa invadam curtea cu pisici. Si chiar am invadat-o. Cand am ajuns acolo era liniste, cativa oameni pe la mese sau lenevind in hamace. Si au intrat donsoarele. Andreea si Mariuca. Si linistea s-a spart in bucati:)).
Cele mai disperate au fost matzele. Cele patrupede adica. Nu stiu de Mariuca, dar Andreea nu mai vazuse asemenea creaturi de aproape si a zis sa le studieze. Ochii, mustatile, coada...Destul de pasnic totusi, spre bucuria mea. Le-a mangaiat, le-a bagat degetele in urechi si le-a urmarit prin curte.
S-a dat in leagan, a "primit" un lant colorat pe care l-a plimbat mandra si a urlat cand a trebuit sa-l dam inapoi, a pus pietricele pe scaune, a bagat lingurita de iaurt in noroi, apoi rapid in gura, a tras de smochin, a sutit niste creta si a tras niste dungi pe peretii casei, pana am reusit sa ii iau creta din mana, ceea ce a produs noi tipete...in fine, ma astept ca stapanii sa puna un afis la intrare cu poza celor doi monstruleti si semnul de interzis:d.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...