Mummy fashion nonsense

Am o problema. Da, o sa ziceti, mare problema ai si tu. Ei bine, da:). Am. Ok? N-am cu ce sa ma imbrac in parc. Ok? Mi se pare o problema destul de mare.
Anul trecut, cand donsoara era inca patrupeda, si inainte de asta, cand zacea ca o molusca urlatoare in carucior iar eu inconjuram parcul cu ea, puteam sa ma imbrac linistita in fuste. Si rochite. Chestii feminine. Mi-am cumparat cateva asa ca puteam sa mentin o oarecare aparenta de femeie care are grija de tinuta ei in fiecare zi. Nu mi-a placut niciodata sa ies din casa nepieptanata, cu niste haine aruncate pe mine si cu urme de cafea pe la gura. Am zis ca, desi stau acasa si ma vad cam in fiecare zi cu aceleasi mamici, merit si eu putina atentie din partea mea. Dar am divagat. Sa revin la problema actuala.
Anul asta matza a avansat la statutul biped si odata cu el a aparut problema mea vestimentara. Mai nou plimbarile noastre molcome prin parc s-au transformat intr-o alergatura permanenta dupa dansa. Urca singura pe topoganele inalte, se baga prin tuburi, ramane pe acolo la povesti cu vreun copil de 2-3 ani care se mira ce cauta o pice acolo, pleaca singura pe alei, culege frunze si fructe stricate de pe jos si le duce fie la gura, fie la gunoi, se joaca 3 minute la nisip si apoi dispare brusc cine stie pe unde. In fine, intr-un cuvant, in cele 2-3 ore petrecute dimineata si seara in parc nu cred ca Andreea sta intr-un loc mai mult de 5 minute. Asa ca tinuta mea s-a adaptat drastic si s-a redus dramatic la o pereche de pantaloni de blugi, extra comozi, si una de pantaloni scurti. Astfel echipata ma pot catara pe topogan, intra in tuburi si in general pot fugari copilul pe orice teren.
Da, stiu, nu e o mare problema, dar as vrea sa-mi fi spus si mie cineva anul trecut sau macar in primavara sa ma pregatesc de aceste schimbari si sa las naibii fustele si rochiile in cutii si sa cumpar la greu pantaloni largi, cu buzunare de tinut diverse chestii, comozi si usor de spalat:)).

Comentarii

  1. ah, nu m-am gandit la asta, dar ai dreptate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit mamica Dariei:). Ma bucur ca ne-am gasit.
    Maria, tu mai ai timp sa-ti potrivesti garderoba pe personalitatea Smarandei:)). Asa ca vezi ce faci in sezonul toamna-iarna, cand pitica ta probabil va incepe sa se (va) plimbe

    RăspundețiȘtergere
  3. da, ai dreptate nimeni nu te anunta, eu port fuste, rochite numai la zile mari, adica cand nu trecem pe langa parc
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca asta ar fi pe lista de lucruri care trebuie spune mamicilor inainte de nastere:d. Odata cu "vreo 6 luni nu mai dormi", "imaginea cu bebelusul care doarme toata ziua zambind e falsa" sau "scoate-ti din cap ca o sa mai petreci serile de vara la terasa":))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo