De weekend

In weekend am zis sa variem putin iesirile in parc si sa mergem prin alte parti. Nu sunt foarte multe locuri unde poti merge cu un toddler agitat, dar pana la urma am ales terasa de pe Uranus si Ferma Animalelor.
Casa Vesela a fost o premiera pentru noi si imi pare rau ca nu ne-a venit ideea mai devreme, pe la inceputul verii:d. Am fi putut merge acolo mai des. E o terasa foarte simpatica, cu nisip, sezlonguri si masute de lemn, dar, cel mai important, cu loc de joaca pentru copii imprejmuit cu gard. Acolo sunt tot felul de zdranganele, topogane, casute, leagane, etc. Copiii mai maricei, de 3-5 ani, stateau singuri pe acolo si se jucau, supravegheati de o tanti ( e pe bani, 20 de lei), dar noi am facut cu randul pe langa Andreea. Ea se joaca singura o vreme, apoi isi aduce aminte de noi si ne striga. Daca nu ne vede, incepe sa se agite, se agata de gard, iar in final plange. Asa ca o scanam de la o mica distanta si la nevoie interveneam. Dar si asa a fost dragut si merita mers.
Duminica seara am vizitat din nou Ferma Animalelor. Am mai fost acolo acum vreo 2-3 luni si ne-a placut. Intre timp matza noastra a invatat care e treaba cu caii, caprele si oile asa ca le-a vorbit pe limba ei si le-a dat iarba. Cei mai interesanti au ramas si acum iepurasii, pe care ii mangaie prin gard si ii gadila, iar ei o ciupesc de degete:D. Si normal, a mai prestat doua ture pe ponei ca nu se putea fara:).

Una peste alta a fost un weekend vesel si cam prea scurt pentru toti trei.

Comentarii

  1. Frumos!Nu i asa ca atunci cand e echipa completa , parca e si mai frumos ;) ?Plimbarea cu poneiul e o idee buna si pt Daria ;)!Sunt convinsa ca i ar placea :).Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, sa o duci la ponei, sigur o sa=i placa! Sunt docili si draguti:). Pupam si noi fetele

    RăspundețiȘtergere
  3. Va recomandam ambele locuri si voua:). Chiar daca Maria e inca micuta, puteti face o iesire cu ea. Mai ales la terase, profitati cat nu merge, ca dupa..s-a cam terminat cu cafelele baute calm la masa:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu o duc , insa in la noi in Pitesti , nu exista decat o singura varianta: poneii de la circ!Ii incercam week asta ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. Sau faceti o plimbare de o zi in bucuresti:p.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo