dilemele lui tati

tati are tot soiul de dileme, de obicei neserioase.

1. sambata si duminica ies in parc uameni cu copchii. e parcul plin de ei. da' plin-plin, nu plinut. unde stau uamenii astia in timpul saptamanii? ce fac ei joia?

2. o parte din uameni fumeaza cap in cap cu copchilu. tati presupune ca iei nu se pot abtine, ca sunt fumatori "inraiti". tati ar vrea sa vada pe uamenii astia intr-un zbor de 11 ore peste ocean. tati crede ca ar fi funny. tati e fost fumator si stie ca orice uom se puate abtine de la tigari pentru ceva vreme.

3. tati a vazut pe una cum fuma, manca seminte si dadea copilu pe tobogan in acelasi timp. tanti aia cred ca nu alapta si nu lucra la un pulover, ca precis era capabila sa adauge si astea la lucruri de facut in acelasi timp.

4. ce ar face uamenii daca intr-o dimineata ar afla ca la bacanie nu se mai gasesc seminte? ar da fuga la cora, asta ar face. da' daca nici la supermarket nu mai au seminte? daca romania se confrunta cu o criza a semintelor? ce ar face uamenii? ce ? ce?

ps: uameni = cetateni pentru care cel mai folosit apelativ e 'fa'

Comentarii

  1. da, am observat si noi aceeasi 'tendinta' de parinti, tot asa plimband copilul prin parc. banuiesc ca unii mai si muncesc, de aia joia e liber parcul, iar bunicii, bonele sau cine mai sta cu copii prefera sa stea in casa. da e de gandit oricum.

    RăspundețiȘtergere
  2. nicicand nu mi-am pus aceasta problema.. dar trebuie sa recunosc ca dilemele taticului Andreei sunt intemeiate... daca afla ceva raspunsuri sa ne spuna si noua. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, noi observam zilnic numarul impresionant de mamici fumatoare si al "doamnelor/domnilor" care se plimba prin parc, mananca seminte si scuipa cojile pe jos. Plus, sunt banci cu gramajoare de seminte in fata, dovada trecerii mancatorilor pe acolo.
    La capitolul "invazia din weekend" am eu o explicatie. In timpul saptamanii vin in parc doar "localnici" (locuitori ai cartierului), dar in weekend ne viziteaza si "straini" (adica cei care stau mai departe, vin cu masina si pleaca seara):))

    RăspundețiȘtergere
  4. da, mie nu-mi plac wk-durile in parc, sunt muuult prea aglomerate! in timpul saptamanii e ok, joia n-am observat ceva deosebit, dar daca ziceti voi:))
    gramajoarele de pe alei, banci, nisip si orice alt loc ma irita, la fel si cei care le scuipa elegant cu copiii de mana sau nu..

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristina: adica copii aia primesc parc doar in weekend? Cam nasol...

    @Oana: tocmai asta incercam sa ghicesc, ce fac oamenii astia cu copii intr-o zi obisnuita, nu de weekend (am ales la intamplare o zi a iesit joi)

    dilema mea favorita ramane aia cu semintele.

    RăspundețiȘtergere
  6. ca sa ma bag si eu in seama..:P..
    1.@dilema parcului plin in weekend...pot intelege de ce e parcul plin in weekend, cred ca este normal sa fie asa:numarul de adulti se dubleaza, ca dee..copii vin insotiti de 2adulti de obicei...in timpul sapt presupun ca trag la sorti care sa iasa cu cel mic..cand eram la munca,lucrand intr-un magazin , tin minte cum weekendurile erau cele mai aglomerate si erau o GRAMADA de oameni/familii mai mult in "vizita" decat la cumparaturi , si eu eram mereu contrariata ca vin sa-si plimbe copii printre rafturi in loc sa iasa in parc:D...ei, de cand cu Mariuca am observat ca dupa ce isi fac cumparaturile,oamenii probabil vin si in parc...si acum, sincer as fi preferat sa ramana la cumparaturi :D
    2.@dilema fumatului : FELICITARI DAN CA TE-AI LASAT DE FUMAT!...ca nefumatoare nu o sa inteleg niciodata acest viciu...insa mi-aduc aminte ca tatal meu(fumator inrait de ani de zile din pacate) nu a fumat niciodata in prezenta mea sau in casa si indura ger si ploaie pe balcon saracul...hhmm...pot sa bat niste apropouri in parc data viitoare:P
    3.@dilema cu semintele:GROOOAZNIC!!!!de cand mariuca isi face degetutele penseta este dornica sa apuce si cea mai mica scamutza de pe jos si cojile de seminte o atrag ca un magnet!deci covorasele de coji de seminte din parc sunt un mare stres ptr mine.cu greu m-am obtinut sa nu ii zic unei tipe...normal ca imbracata, aranjata,machiata de fitze care probabil pretindea ca este "domnisoara"...ca totul i se anula odata cu plescaitul si scuipatul in nestire la semintele alea!si nu inteleg cum se descurca unele cu unghii de alea kilometrice:D
    Deci , "tati lu'Andreea"...daca ai de gand sa faci o campanie cu "spartul si scuipatul semnintelor in parc strict interzisa", conteaza pe mine:P..desi daca ar fi dupa mine, as mai adauga si interdictie asupra injuraturilor :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo