Pe foarte scurt

A venit toamna pe bune. E frig, nor si in principiu naspa.

Matza s-a trezit dimineata mucoasa. Am auzit-o azi-noapte tusind de cateva ori si se mai smiorcaia un pic asa ca ma asteptam.

Lumea vorbeste de Revelion. Oau, Revelion...aveam impresia ca mai e o gramada pana la el si de fapt uite-l colea, dupa colt.

Cel mai mic membru al familiei vrea de la o vreme dimineata cereale Fitness de la mine din farfurie(da, tin la silueta:)) ). Le prefera fara lapte sau iaurt, dar nu refuza nici d-alea inmuiate.

De asemenea, la pranz rade un castronel de ciorba acrita cu suc de corcoduse. E clar fata lu tata, eu urasc ciorba acra.

Aseara am fost in oras, la o cafea la Romana. Normal ca a participat si donsoara:). In premiera, am petrecut 4 statii de metrou cu ea in brate pentru ca nimeni nu s-a ridicat. Inteleg ca aratam foarte tonica si entuziasta:d. Data viitoare imi iau la mine si fatza disperata.

M-am saturat de Vigantol! Andreea nu mai vrea sa-l ia cu apa si trebuie sa caut tertipuri ca sa bage lingurita in gura.

Am terminat Alfie Kohn.
De trei zile ma doare capu si dorm prost.
Nu cred ca e de la carte

Comentarii

  1. de ce ii dai vighantolul in apa? eu ii pun fetitei mele direct in gurita 2 picaturi si merge foarte usor
    corina

    RăspundețiȘtergere
  2. asa ii dadeam si eu cand era mica, dar la un moment dat nu a mai stat cu gura cascata sa-i picur eu. Sa misca, inchide gura..in fine, dadeam mai mult pe alaturi si am gasit atunci varianta cu putina apa in lingurita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ai avea nevoie de putin relax....nu dormi cu puiul cand o face el?

    RăspundețiȘtergere
  4. @MAriana: cred ca am nevoie de un concediu:)). Ea doarme saraca noaptea, eu sunt ciudata si stau cu ochii in tavan. O sa-mi treaca, probabil e de la vreme si oboseala adunata.

    RăspundețiȘtergere
  5. partea buna e ca dupa ce iti trece indispozitia ai sa dormi din nou toata noaptea linistita. eu sunt la mana lui matei, care nu e asa cumsecade cu mine si se trezeste noaptea. la vigantol poate merge cu un pic de suc de fructe, ca e mai bun la gust sau sa i-l strecori cand ii dai sa pape ceva care ii place.

    RăspundețiȘtergere
  6. incearca sa pui vigantolul intr-o lingurita cu mancare la masa.eu asa fac, o pun in prima ca nu se stie niciodata daca mai exista a doua :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, solutii gasim si noi de bagat Vigantol in copil:). Ideea e sa scapam de el de tot.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu ma mira ca nu ti-a ofertit nimeni locul in metrou.. doar traim in Romania...
    Probleme cu datul pe langa din motive de inchis gura, am si eu la adminitrarea vigantolului, insa am ramas pe pozitii si am insistat. Voi incerca si eu solutia Oanei cu administrarea in prima lingurita. :)
    De dureri de cap i-am auzit pe multi plangandu-se in ultima vreme... :( Mie in cazuri dintr-astea imi trece dupa o cafea. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, eu aduc zilnic osanale celui care s-a gandit primul sa faca o cafea. Nu stiu cand a trait, sau unde, dar destept a fost...:d

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu ce e vigantolul...eu ma lupt sa ii dau vitamina D. Pana acum merge doar varianta cu pusul picaturilor in prima lingurita cu mancare.
    Despre durerile de cap si oboseala...daca ti-ai mai facut vreun set de analize in ultimul an si a iesit ok inseamna ca ai nevoie doar de o vacanta de relaxare si odihna :) - sau macar un week-end.
    Si sa nu uit faza cu oferitul locului - in Romania se mai poarta inca, foarte rar, dar se mai poarta - sa vezi cum e in asa numitele tari occidentale: nu numai ca nu au pomenit faza cu oferitul locului (poti fi cu zece copii in brate, cu burta la gura, batran etc), dar te mai si inghesuie si intra in tine fara ca macar sa zica pardon pe urma....deci nu e doar boala de Romania.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Sarmiza: vigantolul e vitamina D :))
    Intre timp am descoperit cauza durerilor de cap: am racit, cobza, rau de tot. Cu nas, gat ..tot tacamul. Andreea a scapat de muci in 2 zIle, la mine nu dau semne ca vor fi la fel de usor de gonit...
    Nu stiu cum e cu oferitul locului in alte tari, dar sa stii ca pe vremea cand eram burtoasa lumea ma lasa aproape mereu sa stau jos. De cele mai multe ori refuzam, ca am avut o burta mica si usor de carat. Poate am nimerit eu un metrou mai nesuferit cand eram cu Andreea in brate:d

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, nici mie nu-mi vine sa cred ca se vorbeste deja de Revelion...si pe noi ne-au intrebat prietenii ce avem de gand sa facem, mai ales cu bebe mic-mic. Eu una zic ca o sa reusesc sa "evadez" macar pentru cateva ore...dar asa zic acum...mai vedem.
    Sper sa te simti mai bine, o fi si de la vreme!
    Eu mergeam zilnic cu tramvaiul 41 spre serviciu, cu burtica mai mult decat evidenta...ce sa mi se ofere locul, de multe ori mi se aruncau si priviri incruntate ca ocup prea mult spatiu si ca ma feresc prea mult sa nu fiu lovita:)
    Cum a fost cartea pana la urma? Cred ca o s-o citesc si eu, parea interesant conceptul.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cristina: o sa fie cam mic bebele..nush daca o sa reusiti sa scapati:p. In primele luni papa des, dar poate al tau o sa-si/ti faca un program mai lejer.
    Cartea a fost interesanta, omul spune lucruri de bun simt acolo. Lucrurile care au socat insa (si de aia a devenit faimos:d) se refera la pedepse si recompense. El le elimina pe ambele. Plus ca spune ca nu e indicat sa lauzi copilul pentru ca nu va mai face lucrurile din placere, ci pentru a primi lauda ta. Propune in schimb sa vorbesti mult cu el, sa-l asculti si mai mult si sa ii oferi cat mai multa libertate si dreptul de a alege.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo