Titiii-vruuumvruuum

De cateva zile ne-am extins balconul. Nu, nu ne-am mutat intr-o vila majestuoasa, cu piscina, terasa spre mare si multe flori in curte:d. Pur si simplu am aruncat o lada antica (eu cred ca era acolo si cand eram eu mica:d) si am castigat vreun metru patrat. Donsoara era incantata si inainte de acest eveniment sa-si fataie funduletul prin balcon si sa se converseze cu oameni nevinovati de pe strada. Dar acum e si mai si. Se plimba dintr-o parte in alta, striga, bombane, se aseaza pe jos, pe sus, se mai cearta cu masinile galagioase. Noroc ca e inca soare:)

Comentarii

  1. Hei, hei :)

    uite cele cateva bloguri pe care ma mai uit:
    http://pacingthepanicroom.blogspot.com/search/label/the%20belly%20pictures%20series
    http://bleubirdvintage.typepad.com/blog/baby-bird/

    pupici buburuzei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Mersic. Ma uit acu (profit ca Sefu e la meci:D)

    RăspundețiȘtergere
  3. cata energie are! :) Ma topesc de dragul ei cand o vad atat de guraliva si energica. :) Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim si sa va traiasca si voua piticuta:). Sa vezi ce o sa palavrageasca si ea mai incolo:d. Stai doar sa se apropie de un an:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo