za toddler, cu sau fara haine?

Cum se traduce toddler in romana? Extramegapersonalitate, brusteefuziunidefitzemaxime, rasuplansu? Nu credeam ca o pitica care abia a trecut de linia de 80 cm poate avea preferinte legate de moda! Adica sa fim seriosi, abia ca nu mai da cu capul in masa din bucatarie si a inceput sa faca fitze cu privire la haine?
Ma asteptam sa ma lovesc de problema asta pe la 2 ani, chiar 3:d. Aveam si planuri cum sa o tratez, oferindu-i doua variante de tinute din care sa aleaga ea una. Asa am vazut eu la tv ca se face si pe cuvant ca la emisiunea aia functiona:p.
Dar nu, matza mea inca nu vorbeste, dar are fashion statements. Nu vrea o anumita bluza, in nici un caz pantalonii alesi de mine, iar optiunea intre ghete si sandale depinde de cheful zilei, in niciun caz de vremea de afara.
Asa ca imbracatul a devenit o cursa de 100 metri garduri, care se mai lasa si cu plansete, cu bluze zmulse si ghete aruncate, la finalul careia eu vreau sa ma intind pe un pat moale si sa stau acolo o vreme.
Mai nou a dezvoltat o obsesie majora pentru o geaca de toamna cu flori. O ia de pe umeras in fiecare dimineata si mi-o aduce. Normal, e inca prea cald pentru geaca aia, dar hei, are flori, da. Unele tricouri par sa o arda, altfel nu-mi explic de ce, dupa ce reusesc cu greu sa i le pun, incepe si trage de ele cu furie, scotand niste sunete de pisica intepata in bot. Ciorapii sunt persona non grata, Slava Domnului ca inca merge fara ei. Nu mai zic de palarii sau baticute la care am renuntat de mult.
Daca nimeresc tinuta dorita de domnisoara, se infoaie si se duce la oglida unde se priveste lung, cu un zambet larg, intins pe toata fata. Daca nu, plange neconsolata, tot in fata oglinzii.
Eu inca tin cu dintii de intentia de a iesi cu ea afara imbracata omeneste, cu haine care sa-i vina si sa fie potrivite cu vremea. Si simpatice:d.
Dar simt ca se apropie momentul cand voi ceda si voi pune pe ea, una peste alta, bluze, fuste, pantaloni si geci alese de dansa. Anunt asta ca sa nu ne ocoliti. Nu, nu am luat-o razna, doar respect simtul estetic precoce al donsoarei.
PS: Toamna asta se poarta stilul cowboy:d
PS2: "Za" din titlu nu are nicio legatura cu sutele de "za-uri" care au invadat netu zilele astea si care au stransa legatura cu o campanie de lansare a unui produs. Ca sa fie clar:d

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...