Aparitia miraculoasa dintilor - update

Update: v-am spus ce ciudat apar dintii Andreei. Subit. Peste noapte. Fara anunturi. Si va spuneam ca ne-am trezit cu o masea. Si ca urma sa ma uit daca nu cumva are chiar doua:d.
Nu, nu are doua. Are trei. Ca i-au iesit doua sus, pe langa aia de jos. Si mai asteptam una ca are gingiuta umflata rau in stanga.

Nu ma plang. Doamne fereste. Dar nu pricep. Pana acum toti dintii Andreei au iesit pe sest, neanuntati de plansete sau alte nemultumiri. Cred ca de obicei sparg noaptea, dar nu bag mana in foc. Ideea e ca tot timpul ii descoperim cu intarziere, cand deja colturile sunt vizibile bine peste gingiuta:d.
Acum ne-am trezit cu o masea. Nush cand a spart. Avea gingiile umflate de vreo luna si ceva, dar nu reuseam sa vad nimic mai mult.
Si acu pitica are o masea:)). Diseara trebuie sa o chinuiesc sa vad daca nu cumva are chiar doua.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...