Despre tractoare si nu numai

Toamna trecuta pe la noi prin parc se plimba tractorul Alex. Rosu si simpatic, Alex mergea incet, agale, fara fum, si strangea de pe alei gramezi de frunze si saci de gunoi. Nu facea galagie prea mare si de cele mai multe ori aparea si disparea fara sa trezeasca micul monstru din carucior.
Acum parcul a fost cotropit de Nelu. Nelu e tot rosu, dar foarte galagios si afumat. E mereu pe fuga, ia curbele in viteza, galopeaza pe aleile inguste cu o furie de neinteles, loveste crengile mai joase ale copacilor, se opreste brusc si pleaca cu scart. Tractorul Nelu e fioros. Eu banuiesc ca stapanul lui, pe care il cheama evident tot Nelu, e un pilot de curse ratat. Omu se visa Schumacher cand era mic si a ajuns adunator de frunze in parcul Tineretului. Eu inteleg frustrarea lui, e dramatica. Dar macar sa renunte la remorca. Asa sansele sa ne trezim cu un sac de frunze in cap dupa ce tractorul Nelu a luat o curba ar scadea semnificativ.

De la o vreme matza pare sa vrea sa vorbeasca. Pe langa banalele apa, ham, pisi, mami, tati, caca sau aici, repeta mai nou o serie de "cuvinte" la care nu am depistat deocamdata corespondentul in limba romana.
Am banuieli ca apti e laptic. Dar s-ar putea sa fie altceva avand in vedere ca il spune si in parc...
O vreme am fost convinsa ca dragutul coco e cocosul, pana cand i-am aratat unul intr-o poza si nu a parut sa-l recunoasca.
Iar babu e o dilema si mai mare.
Uneori zice apu apu, dar s-ar putea sa fie un fel de apa schimonosit...
Mai sunt cateva, la fel de simpatice si la fel de fara sens pentru noi.

Comentarii

  1. Nici Daria nu e vorbareata :)).Are cateva cuvinte clare , constiente si cu directie.In rest vorbeste pe limba ei , adica indescifrabil , momentan!Or sa vorbeasca ele , sa te tii atunci :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. :) sunt dulci... ce n-as da si eu pentru 2 - 3 cuvinte... la noi vocabularul se rezuma inca la ihiii, gagaaa,aaaa, ehiii, hiii, da, si rar, maammm
    Imi fac curaj citindu-va pe voi, imaginadu-mi ca atunci cand vom ajunge si noi la varsta Andreei sau Dariei, vom avea um minuscul vocabular ce ne va ajuta la comunicarea de baza.

    RăspundețiȘtergere
  3. DA, si eu ma astept la palavrageli serioase si muuulte intrebari la cat bolboroseste Andreea de pe acum pe limba ei:))

    Cresc repede micii astia:). Acusica o sa o auzi pe Maria povestind chestii de prin parc:D

    RăspundețiȘtergere
  4. stai linistita, in curand o sa le stii pe toate ce vrea sa le spuna.
    Imi pare raude "Nelu"
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. la mine momentul vorbitului pare asa departe si ma gandesc cu groaza cum o sa rezist pana atunci...noi suntem abia la faza de ooo...si plansete:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo