Discutii la "telefon"


mai multe aici

Comentarii

  1. frumoasa e pitica voastra!! pozitia, gesturile, mimica... e dementiala!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e foarte patrunsa de importanta discutiei:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi placea ca in principiu era de acord cu mai tot ce se discuta:))) nu mai zic ca e si cantacioasa:))

    RăspundețiȘtergere
  4. da, nu stiu cu cine "vorbeste" dar par sa fie de acord:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai...e o scumpa!!!!Am murit de ras , e haioasa rau , zici ca vorbeste in chineza :)).Nu mai zic ca e foaaarte cooperanta si executa comenzile foarte frumos si corect :)!Super!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. :) mersic. E haioasa, aseara a fost foarte cooperanta cu camera, ca de obicei se opreste cand vede ca o filmam

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca atunci cand o sa-si dea drumul la vorbit andreea..o sa fie fun! o sa vorbeasca mult si de toate la cat e de vorbareata acum:)e draguta rau!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, o sa intrebe de ce de ce de ce de ce la nesfarsit:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai mie, si ea are afaceri de aranjat, ca piticul meu!!! E serioasa si are o intonatie... ce mai, discuta probleme importante, nu asa :D.

    RăspundețiȘtergere
  10. e super tareeeeeeeee! are intonatie, accentueaza una alta, tine concertam> am ras de nu am mai putut si tare bine mi-a prins:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Dialog Mariuca-Andreea
    - Maine vii in parc?
    - Daa, normal,pai ce vrei sa mor de plictiseala in casa?!
    - Te incalti cu cizmele de cauciuc?
    - Nuuu, o sa fie cald si oricum ma cam impiedic in ele!
    - Pai si cum te imbraci?
    - Nu stiu, vad maine, in functie de dispozitie, sa vad cum o vrajesc pe mami.
    -Bine, bine...ma derutezi complet cu dispozitiile astea ale tale!
    -Ete na!
    - Ne vd. maine, pupici!
    -Pupici!


    Dupa care urmeaza o franceza -chineza si un set de vocalize Rachmaninov!
    pe scurt: e minunata, e Andreea!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @ZU: daaa, zici ca e un sef care rezolva un mare business:)). Astia mici cred ca ne lucreaza pe la spate

    @MAda: ma bucur ca te-am inveselit:). Eu ma chinuiam sa nu rad prea tare ca se misca aparatul

    @Alex: :)) Super funny. Si banuiesc eu ca si adevarata discutia:d

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo