Foarte scurt update in imagini

Ramasesem in urma cu pozele. Nu prea mai apuc sa-i fac, iar cand apuc trebuie sa o prind nemiscata, ceea ce e greu spre imposibil, sau sa nu isi doreasca ea camera, ceea ce e aproape de neconceput.
Asa ca eram datoare cu un mic update. Iata matza azi, la 17 luni:d.
:)) N-ai zice ca e tot donsoara simpatica pe care o stie lumea. Dar ea e. Mare suparare mare, dar, hei, viata pare deodata mai frumoasa cand vezi o masina rosie la tv:d
Ca o noutate, ieri a gasit acuarelele mele pitite intr-un dulap (nu, nu pictez. am avut o etapa cand ma relaxam mazgalind...). Eu cred ca are potential:

Comentarii

  1. oooooo ce frumoasa e pitcuta! :) e mortala inclusiv cu lacrimute. ;)
    Aveti un copil minunat; de reclama, fara pic de exagerare.
    btw, cizmele sunt mortale! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e destul de caraghioasa cand se supara asa deodata si ii trece la fel de repede:D. Multumim de laude:)
    Cizmele le-am luat aseara, dupa o plimbare prin ploaie cu Andreea de manuta. Spre supararea mea descoperisem ca in ghete ii intra apa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca ii pusesem cizmele sa ii fac poza:)). Da, mama e de vina:d

    RăspundețiȘtergere
  4. E bestiala!!!!!Cel putin in hainele de casa si cu cizme e mortala :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Aoleu, m-am speriat cand am vazut-o si voiam sa te intreb de ce plange asa amarnic. Dar de frumoasa e super frumoasa, jos palaria!

    De unde cizme ca vrem si noi? Si aveau si numarul 20?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place mult in fotografie, cu pensula intre dinti!! E superba in ipostaza asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirabela: cizmele le-am luat de la un magazin de cartier, miic. Nu aveau decat marimea 22 albastru. Dar poate mai aduc marfa. Daca vrei ma uit:)

    @Alina: si mie imi place poza aia:d

    RăspundețiȘtergere
  8. nu pot sa cred ce mutrita face in poza cu pensula:)))))si nu pot sa cred ca e doar cu patru luni mai mare decat matei. ce repede cresc si evolueaza! si da, este foarte foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alina: nu stiu de ce dar mereu in capul meu era ca Matei e un bebe mic:)). Dar ai dreptate, e doar cu 4 luni mai mic. Bine, si Andreea e in capul meu un bebe mic:d

    RăspundețiȘtergere
  10. Uau! Roxana, oare de ce tu ma vizitezi de atata timp, ma sfatuiesti, dai o vorba buna, si eu n-am intrat pana acum la tine? Cred ca nu stiam ca ai blog...

    Andreea e superba!!! Minunat de frumoasa! Tin pumnii sa fie bine in continuare cu intorsul la servici!

    RăspundețiȘtergere
  11. :))Raluca, ma bucur ca ne-am gasit:). Mersic mult pentru urari, deocamdata suntem in perioada de acomodare cu noul program.
    Pupici lui Alex:). Vroiam sa zic micului ALex, dar nu mai e asa mic. Mie mi se pare tare ciudat ce repede trece timpul de cand a aparut Andreea..

    RăspundețiȘtergere
  12. Daaa ai dreptate! Timpul e total schimbat de cand au aparut ei in viata noastra!

    RăspundețiȘtergere
  13. cand am revazut acum filmuletul asta, asa, m-am calmat brusc:)))

    RăspundețiȘtergere
  14. :)), dap, ea e:d. VArianta hard:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo