Pentru pofticiosi

N-are legatura nici cu recolta, nici cu Andreea, dar m-am gandit ca poate mai sunt pofticiosi pe aici si ar vrea sa se bucure si papilele lor gustative. Deci, am aflat de un magazin cu produse din Spania si azi am trecut pe acolo. E un fel de bacanie mica, se cheama La Tienda si e pe strada Tunari, chiar vizavi de Petrom-ul de pe Eminescu (intersectia lui Eminescu cu Tunari). Au o gramada de feluri de salam, jambon, branza, vin, patisareli, bere San Miguel, sangria, carnati si o tanti si un nene nevorbitori de limba romana:d.
Sunt insa foarte simpatici si amabili, te invita sa gusti un pahar de vin, iti taie din salamuri si-ti explica cum e fiecare, te sfatuiesc cu ce sa le combini, ce sa mai adaugi la Sangria ca sa fie muuult mai buna si la final ne-au pus in punga si doua prajiturele cadou. Eu zic ca merita sa bagati un ochi:)
PS: n-avem nicio legatura cu magazinul asa ca recomandarea e chiar sincera:d

Comentarii

  1. sunt o mare necunoscatoare a bucatariei spaniole, insa cred ca ne-ai convins sa dam o tura pe la acel magazin... cand ne trece raceala. ca acum am luat-o si eu de la Maria. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am luat de la Andreea:d. Ce darnice sunte fetele astea....

    RăspundețiȘtergere
  3. heheh, l-ai descoperit! la tiena au jamon ff bun (si mult :D)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mazi: daa, deja nenea ala gras de acolo ne cunoaste:). Cand intru ma intreaba jamon sau sangria? E simpatic

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo