Prima zi

..from the rest of my life...
Prima zi la munca a fost ametita, bulversanta, ciudata, lunga, interesanta, amuzanta...in fine ca orice prima zi.
Matza a fost cuminte, relaxata, a mancat, a dormit ca de obicei.
Seara, cand ne-am revazut, s-a suprapus aparitia mea cu trecerea rapida prin raza ei vizuala a unei pisici. Nu am castigat eu:d. Andreea a fugit dupa matza si abia dupa ce a mangaiat-o un pic m-a bagat si pe mine in seama.
Si-a luat insa revansa mai tarziu cand nu s-a mai lasat data jos din brate:).
Asa ca una peste alta a fost bine, mergem inainte.
Precum banuiam mie pare sa-mi fie mai greu decat ei

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...