Ziua Recoltei

Daca vreti fructe, legume, must, vin, covrigi, dulcegarii, branzeturi, salamuri, uscaturi, zdranganele de lemn, genti de piele, costume populare, carnati, mici, fum, muzica populara, dulceata, miere, suc de mere (otetit:d), verdeata, sarmale, lume, veniti la Palatul Copiilor, in parcare. E targ de Ziua Recoltei, pana duminica.
Noi am luat mere (bune), prune (bune), rosii (acceptabile), ardei si morcovi (pentru supa), suc de mere (naspa), must (bunicel), covrigi (cam tari, dar matzei ii plac), piersici (bune bune) si o placinta cu branza de la niste greci (o fi si la ei ziua recoltei...).
Daca va place, puteti sta la masa si manca niste friptura, in acorduri de muzica populara (la maxim). Noi o auzim de la balcon:d.

Comentarii

  1. ce harnicute sunteti azi! :) Merci de info, daca avem cu cine lasa galusca mucioasa, dam si noi o fuga maine. Placinta aia parca ma cheama... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. mustul zici ca era doar bunicel, ha? si noi am vrut dar am renuntat, azi cred ca mai dam o tura dupa fructe si legume dar mi-e asaaaa frig ca nu-mi vine sa ies din casa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana, mustul pe care l-am gasit noi era un fel de suc de struguri, foarte vag alcoolizat:d. Si e atat de tulbure ca zici ca abia au stors strugurii. Dar merge, mai ales ca sa potoleasca pofta.

    RăspundețiȘtergere
  4. PS: Placinta a fost tare buna:). Si mi-au mai facut cu ochiul niste sarmale:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm...si ti-a placut jamonul?
    Peo jumatate de painita(sau o felie mai groasa) prajita pe toaster pui putin ulei de masline, olingura rosii date prin razatoare si deasupra felii subtiri de jamon. Dimineata e dejunul ideal (tipic spaniol)alaturi de un pahar de suc de portocale sau o cafea cu lapte.

    RăspundețiȘtergere
  6. @MAriana: Daaa, noi suntem mari fani jamon:d. De mult timp. Ma bucur ca acum am gasit un loc unde poti cumpara unul bun, la pret ok.
    Am fost asa incantata ca am facut post separat:))

    RăspundețiȘtergere
  7. PS: chiar reteta asta ne-a dat-o nenea ala:d

    RăspundețiȘtergere
  8. ziua recoltei e organizata in cel mai nepotrivit loc din lume: intr-o parcare!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo