Adunate

-zilele trecute am fost impresionata de numarul de caciuli de lana, fulare si geci de iarna pe care l-am vazut. Desi afara erau peste 15 grade, bietii copii erau incotosmanati de parca iesisera cu sania prin nameti. Cel mult, beneficiau de deschiderea fermoarului, dar asta doar dupa ce erau "rugati" sa nu mai alerge ca transpira si ii "trage"

- mai nou la una dintre trecerile de pietoni spre parc a fost instalat un semafor. Are un buton pe care apesi si se face verde. Din pacate nu se face instantaneu, cu dupa vreo 30 de secunde, si nici nu scrie cat trebuie sa astepti, motiv pentru care numeroase persoane, mai degraba in varsta, apasa in continuu pe bietul buton, din ce in ce mai nervosi, protestand si bombanind ca nu merge dracia. Merge, dar trebuie sa ai putintica rabdare si mai ales sa citesti literele scrise maaare, cu rosuu, intermitente, care zic "va rugam asteptati"

-de cand e soare, s-au inmultit exponential gargaritele. Eu nu inteleg, astea nu hiberneaza? Adica se reproduc iarna, pe ger sau cum? Ce cauta atatia pui de gargarita pe la mine pe la geam?

-cand nu e soare si temperaturile scad spre 10 grade, si eventual e ceata, si sta sa ploo, dar nu ploo, unde se duc toti copii din parc? Au un club al lor la care nu am primit invitatie?

-cenusa de frunze e buna ca ingrasamant? Inmulteste florile de primavara? Rodesc copacii mai bine daca sunt acoperiti cu ea? Ca altfel nu pricep de ce la fiecare doua dimineti parcul se umple de fum...

Comentarii

  1. Stii cum....multa lume se imbraca(ca si in moda) dupa anotimp nu dupa timpul adevarat de afara. Daca anul trecut pe vremea asta ningea si acuma sunt 15 grade, ei se imbraca pentru un noiembrie nins. Eu, una, inca nu imi pot pune cizma(pt simplul fapt ca mi-e cald) cand afara sunt 15 grade, merge chiar un pantof "decoltat."
    Stim si noi butonul.
    Cu gargaritele..., copiii pe timp innourat...si frunzele...nu stiu sa-mi dau pareri.
    pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si eu cred ca se imbraca din inertie, pe ideea ca e noiembrie, iarna...
    Cu celelalte dileme, mai asteptam:d

    RăspundețiȘtergere
  3. De doua saptamani umblu cu un Alex cu un singur strat pe el, un body la care ii sufulc manecile, pentru ca si eu umblu in tricou.

    La toti ceilalti copii deja au aparut cosmonautii, sepcile imblanite, manusile si la cei din carucioare si sacul de picioare. Unii au mamici imbracate gros, ca si ei (?!), iar unii au mamici in tricou, ca si mine... Chiar nu stiu ce concluzie sa trag... Cum ii vor imbraca la zero grade? Pun pariu ca nu-i vor scoate afara.

    La mine in curte e plin de buburuze si libelule! :D Le-o fi derutat si pe ele caldura asta, cred ca e primavara, toate tufele mi-au imbobocit.

    Frunzele banuiesc ca nu au unde sa le arunce, asa ca le dau foc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raluca, banuiesc ca ai vazut si tu cum sunt imbracati copiii prin alte tari. E o diferenta uriasa. E adevarat insa ca daca l-a obisnuit cu hainute mai groase de mic, mai bine sa o tina tot asa ca altfel sigur raceste...
    Deci aveti gandacei si la Baia MAre:). Probabil e de la soare, s=au ametit si ei saracii. Dar mi-e mila ca o sa vina frigul si mor. In fiecare zi scot de prin casa cate-o gargarita ratacita. Imi vine sa-i dau sa manance inainte sa o gonesc, dar nush ce:))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cu imbracatul am maaari probleme. odata ca eu sunt friguroasa. si dorm cu pilota de vreo luna deja. intr-o seara i-am pus si smarandei pilota ei, ca mie mi se parea meeega frig. si pe la 2 noaptea plangea copilu, transpirat tot si sufocat de caldura. apoi, ca de ex azi, la terasa, alde smaranda statea in fund pe jos in mijlocul drumului si se ocupa cu ale ei si toate babele si cucoanele care treceau ma puneau sa o ridic ca raceste.
    caciula i-am mai pus toamna asta, recunosc, dar iar de frica. de urechi in special
    apoi, vreau si eu invitatie la undeseduccopiiicandplouainparc. sunt ingrozita ca 6 luni de-acu stam mai mult in casa

    RăspundețiȘtergere
  6. MAria, si Andreea are pilota, dar o arunca de pe ea, asa ca doarme practic doar cu body-ul si pare sa-i convina.
    Eu o las pe a mea pe jos in parc, pe nisip, pe frunze, pe asfalt ca ea vrea sa deseneze, sa adune pietre, etc. Ma gandesc ca ditamai pampersu ala de la fund o fi bun si la pazit de frig:d.
    Caciula ii pun si eu cand e rece, mai ales cand bate vantul, dar deocamdata ne-am limitat la una subtirica. Nu am trecut la lana sau alte combinatii.
    SI mie mi-e urat de urmatoarele luni, nu neaparat de frig, ci mai ales de faptul ca la 5 e bezna si parcul cam sinistru:).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo