Ce sa fie, ce sa fie? - continua:d

Update: Am fost in seara asta la doctor. Matza e ok, analizele de kk ok, consultatia ok, vesela nevoie mare. Una peste alta nu stim ce are. Pot fi mofturi de copil de un an juma, poate fi o burtica suparata un pic pe vreun fel de mancare nedorit. Important e ca nu sunt gandacei.
Totusi, dr. ne-a sfatuit sa facem si o urocultura si o eco abdominala, sa nu fie vreun inceput infectie urinara.
Asa ca in seara asta am facut dansul ploii ca sa faca un pipi intr-o punga speciala:)). Normal ca a protestat la atasarea infamului obiectul si a mers un sfert de ora cracanata prin casa. Dupa maraieli si scartaieli am prins un mini-pipi, suficient doar pentru examenul de urina. Am asteptat urmarea ca sa pot stoarce ceva si in borcanul de urocultura, dar matza a refuzat sa mai presteze la punga. Reluam dansul maine dimineata.
Uf, asa mi-am dorit azi sa mearga deja la olita. Dar dansa nu da semne ca ar fi interesata de asa intrument. Cred ca o sa o pun direct pe WC.


Febra mica, matzaiala, refuzul complet al hranei, acceptarea fooarte limitata a lapticului, kk molut si galben pai.
Dap. Ne-a lovit. Un gandacel.
Cred ca se razbuna gargaritele ca m-am luat de ele in postul trecut:d.

Maine facem coprocultura. Sa aflam si noi numele inculpatului. Iar daca e doar o indigestie ceva, dam si o petrecere cu tort.

Comentarii

  1. ups! asa se manifesta un gandacel? nasol! noi avem un simptom - caca mai molcut, galben pai, dar nu mereu, ci unul pe zi...oare sa facem o copro? sanatate!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa sanatate si sa scapati cat mai repede de "gandacel"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim:).
    Inca nu m-am lamurit ce e. Ea e ok, n-are febra si a mancat laptele seara. La celelalte mese insa subtire rau de tot, plus faimosul kk galbejit. Mai vedem maine.

    RăspundețiȘtergere
  4. tinem pumnii sa nu fie nimic altceva decat o sperietura. ;)
    pupacim si asteptam vesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii ca am avut si noi un episod din asta: caca moale , de mai multe ori pe zi , nu manca nimic.Am facut copro si n a iesit nimic, s a dovedit a fi doar de la eruptia dentara.Sa dea Dumnezeu sa nu fie nimic si sa auzim vesti bune.Pupam

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sper sa nu fie nimic grav. Azi a facut kk ok. Doar ca la pranz n-a vrut nimic sa manance, doar o banana. Dimineata mancase jumatate de laptic si apoi un mar...Nush ce sa zic:(.
    Dinti nu vad, gingiile sunt ok..Asteptam maine rezultatele la copro.

    RăspundețiȘtergere
  7. sa va faceti bine! bine ca azi a facut kk normal. poate nu i-a convenit ceva la stmacel si mai dureaza un pic pana isi revine la normal cu masa.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu pariez pe dinti...:) sanatate.
    iza

    RăspundețiȘtergere
  9. @Matei: da, stiu, de obicei isi revine dupa vreo saptamana, dar stii ca eu ma stresez si vreau sa manance ACU:d. Pupici micului mancacios:)

    @Iza: Sper! Desi nu vad nimic pe gingii. Mai studiez maine. Cu forta:d

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo ca nu e nimic infectios la burtica.Exact asa am patit si noi in perioada aia.Pediatra mi a recomandat sa nu i mai dau zeama de carne , adica poti ciorbita sar carnea fiarta separat, un picut de regim , ca avea scaune mai moi si un probiotic , Dicoflor i am dat.Ea mi a spus ca poate fi ori de la dinti , ori o indigestie de la ceva ce mancase.Ma bucur ca sunteti ok.A inceput sa pape?Pupam

    RăspundețiȘtergere
  11. @daria: aseara a papat tot lapticul, dar mesele de peste zi le mananca mai ciugulit. Eu ii dau Enterolactis si o sa-i mai dau vreo 3-4 zile.
    Pupam fetele

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo