Dam cadita de baita

Matza a avansat de cateva luni de la baita in cadita la baita in cada asa ca vechea ei cadita zace nefolosita prin casa, ocupand spatiul inutil spre vesnica suparare a mea:d.

Asa ca, daca are cineva nevoie de o cadita Bertoni cu scurgere si suport de spate, de 100 cm, galbena, o dam cu 50 de lei. Noi am luat-o cu 100 de lei si, desi initial mi s-a parut cam mult pentru o bucata de plastic in care sa balacim copilul, pana la urma am fost tare incantata de ea. Si matza la fel.

Daca e cineva interesat, fac si poze:d

Comentarii

  1. Daca ne ziceai mai devreme...acum am doua, tot Bertoni cu scurgere, bleu si verde, una pentru Bucuresti, una pentru Calarasi unde mergem la bunici, cea cu suport pentru spate am luat-o sambata:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ih, ce rau imi pare. Adevarul e ca sotul meu ma bate la cap de nush cand sa scap de cadita, dar eu am tot uitat...
    Asta e. Sa le folositi sanatosi pe ambele:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo