Vorbe bebelusesti

M-am gandit sa notez din cand in cand ce cuvinte noi mai invata picea. Ca sa ne amuzam mai tarziu. Sau sa i le aducem aminte, ca se pare ca dupa o vreme mai uita din ele (de exemplu us - urs a disparut din vastul ei vocabular si mai sunt si altele dar nu-mi vin acum)
Deci
nu aaau - nu vreau
nuna- luna
stea
nenea
taati - tanti (problema e cand ne intalnim cu doamne mai..barbatoase...si le spune nenea)
apte - lapte
titiii - masina
be - becul
nani
buni - cred ca inseamna toti bunicii, inca n-am vazut vreo diferentiere intre ei. uneori si babutele de pe strada sunt chemate buni de la distanta...
tun - turnu facut din lego
bubu - buburuza
buba - orice zgarietura sau pata de pe corp:D
nana - bataia pe care o primeste peretele sau dulapul de care se mai loveste uneori
piii - copiii
pi - paine (pi e foarte popular:d. cand vede paine zice pi, cand vrea la copii sau ii vede zice piiii)
bo - balon
Clasicele deja bebe, pisi, ham, didii, mami, tati, apa, kaki, pipi, utza
De inteles, intelege multe. Practic pot sa-i cer sa-mi aduca o gramada de lucruri si le aduce. Pot sa o intreb unde vrea sa mergem in parc. Daca vrea sa manance ceva anume. Stie numele la diverse alimente...
In fine, incet incet parca incepem sa ne intelegem reciproc:)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...