Control la ochi

Azi am fost cu matza la primul control oftalmologic. Noi am fost mereu siguri ca dansa vede bine, mai bine ca noi de multe ori, avand in vedere ca observa un bebe in bratele unei mamici, undeva, dupa o masina, pe o strada pe langa trecem in viteza, noi fiind in masina, dupa un geam semi-aburit:)). Asta ca sa descriu putin cam cum vede fi-mea.
Ne trezim ca striga dupa caini, desi noi nu vedem niciunul in zona. Apoi il descoperim pitit printr-un tufis. Sau vede o cioara intr-un copac plin de frunze. In fine, deci eram sigura ca vede.
Dar in ultimele zile se tot freca la un ochisor si in plus tata a zis ca uneori i se pare ca se uita stramb. De ajuns sa ne convinga sa mergem la un control, mai ales ca dupa 1 an e chiar indicat.
Si am fost. Doamna doctor i-a bagat niste luminite in ochi, a masurat, a pocnit dintr-o rata, iar a aprins beculetele, a scos o vacuta, iar a masurat...Apoi a pus picaturele si am asteptat...Matza a fost tare linistita si curioasa cu ce se intampla pe acolo. Au pus-o sa gaseasca un desen cu o musca 3D si sa se uite la chestii cu ochelari colorati.
Una peste alta e super ok, "fundu de ochi e minunat", ca sa citam exact, iar dioptriile foarte mici, 0.5 si 0.75 daca am retinut eu, asa ca nu o sa dezvolte strabism si nici nu se pune problema de ochelari.
Are o mica iritatie la papile (nu pupile:d) de la praf sau ceva alergen. Ne-a dat niste picaturi pe care sa i le punem daca se mai freaca la ochisori. Deocamdata vad ca nu mai face asa...
Ne-am linistit si ne-a placut de doamna doctor.
Multumim Cris pentru recomandare. Pupici

Comentarii

  1. tot la dansa am fost si noi! :D A prins musca de aripi?? ... ca la Maria s-au chinut un picut, ca nu prea intelegea saracuta ce trebuie sa faca. :D
    La noi dioptriile sunt un pic maricute (1 si 1,5), si de aceea trebuie sa revenim in mai pentru o reevaluare.

    RăspundețiȘtergere
  2. daa, musca 3D:p. A pus mana pe ea. I-au mai arata niste animalute mici dintre care una era 3d, sa il vada cu niste ochelari speciali, dar acolo a ratat. Nu intelegea ce trebuie sa faca asa au lasat-o in pace:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca totul e in regula si ca v-a placut Andreea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca o sa mergem si noi tot acolo

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari micutzei pentru "ochii de vulturita":))
    Al meu bebe se mai uita (foarte rar si putin ca timp) crucis, cand e la biberon si vrea sa nu si-l piarda din priviri, dar mai vrea sa urmareasca si altceva...o fi grav? Nu prea cred, ca e destul de mic, o s-o intreb si pe pediatra. Voua vi s-a intamplat sa se uite asa?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo.Vesti bune.E bine cnd ai vreo banuiala sa mergi la medic, chiar daca pare lipsit de importanta.Asa am fost noi cu piciorusele ;).Ma bucur ca sunteti bine.E frumoasa tare in poza!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Oana: noua ne-a placut. Si stiu sa se poarte cu picii

    @Cristina: eu zic sa nu-ti faci griji ca al tau e bebe mic mic. Din cate stiu pana pe la 6 luni e ok sa se uite putin crucis sau sa-i fuga ochii.

    @Daria: da,ne-am linistit. Desi banuiam ca nu e nimic, am zis sa verificam sa nu se agraveze. Ca ea pune mana pe multe si putea sa se infecteze. Acum ca ne-a si laudat vulturita, cu atat mai bine:d. Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo