Craciun si after

Deci fuse si Craciunul asta. Cu bune si rele. Asa, pentru fiecare.
La noi a fost cu pom, doi de fapt, unul in bucuresti si altul cu bunicii la Predeal. Cu multe cadouri, mai ales pentru Andreea. Cu ras, mult, cu drumuri obositoare si zapada. Cu sarmale, vin rosu si alte porcarii.
Ne-am dat si cu saniuta, ceea ce nu mai facusem de multisor. Intai s-a dat matza singura, pe saniuta ei personala, apoi am inchiriat una mai incapatoare ca sa se dea si unul dintre noi cu ea. A fost fun. I-a placut tare. Prea tare. Asa de tare ca a tipat si a chiuit pana cand a prins din zbor o tuse.
Intai am zis ca e asa, de jucarie, dar de duminica seara e serios. Tuseste pana ii vine sa vomite sau chiar vomita. Si se tine de piept si se plange ca au au...:(
Azi parca e un piiic mai bine. Nici nu vreau sa zic ca e mai bine sa nu se intoarca raul.
O droghez la greu cu Ambroxol, Eurespal, Nurofen si picaturi de nas. Muci inca nu sunt multi, asa, sa nu zicem ca nu sunt deloc. Dar mi-e ca se vor inmulti si dansii.
De mancat,mananca saraca, dar ieri am "pierdut" doua mese (seara). Azi am reusit sa le pastram in burtica pana acum..
Cam asa cu Craciunul asta. Am zis. Cu bune si rele.
Pe partie la Predeal.
Cu tati si saniuta
Cu bunicu la vanat de cadouri de la Mos.
Trebuie sa mai fie ceva pe acolo...

Cu mami la Brasov. Pe ciuci:d

Comentarii

  1. offf, sarbatorile astea si pe noi ne prind cu tuse si cu muci. muuuulti muci. la inceput a fost doar tuse, de ieri s-a deschis robinetul de muci. speram sa ne treaca repede, de Reve sa fim cat de cat bine. sanatate multa si matzei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ofofofo, voi macar ati prins si distractie. Noi tuse, prima, muci, putini, 2 dinti si mers. Ca rezultat, o smaranda care s-a jelit si tot jelit. Acum e mai bine, dar mi-e frica sa o duc la zapada sa n-o intoarca raceala

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cris: Da, se pare ca mucii si tusea sunt de sezon. Vin odata cu samalele si Mos Craciun:d. Si eu ma astept sa creasca productia de muci, dar as vrea sa se mai potoleasca un pic tusea inainte.

    @MAria: Oau, ce colectie de minunatii ati adunat:). Voi ce dati la tuse?
    Si Andreea e maraita si sclifosita si vrea doar in brate. O inteleg si pe ea, ca na, e amarata acum cu raceala asta:d. N-am iesti azi afara, am zis sa facem pauza o zi...

    SAnatate mult va dorim, sa fie piticele bine de Rev:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daria abia a scapat de tuse.O luna a tinut o.I am dat prospan .A mers binisor.Pana la urma a scapat de ea cu 5 zile de sumetrolim.Sa va faceti bine!Multa sanatate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. DA, stiu ca ati avut si voi probleme cu tusea. La noi e de doua zile si sper sa nu ajungem la antibiotic. Febra nu a facut...

    RăspundețiȘtergere
  6. prospan si la noi. si acum amborxol
    povesteadariei- cand ai schimbat prospanul? dupa cat timp?

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar voi ce dati peste zi, cand tuseste si nu se opreste?:).
    Ca Ambroxol eu ii dau doar dimineata si seara...
    Restul zilei e problema.

    RăspundețiȘtergere
  8. mmm, roxana, la etapa cu tuseste fara sa se opreasca n-am ajuns :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eh,a mea tuseste destul de des ziua si uratel. Ii mai dau ceai cald sa se calmeze si Eurespal. Dar nu stiu cat efect are. E mai mult asa, sa nu se irite si mai tare pe gat.

    RăspundețiȘtergere
  10. eurespal ii dam si noi de 3 ori pe zi. tuseste destul de urat.
    iti dau link-ul promis
    http://picasaweb.google.com/cirotariu

    RăspundețiȘtergere
  11. urat tuseste si smaranda, cu flegme asa....si ti-am zis, nu stiu ce sa fac cu iesitul afara. deja are vreo 5 zile de cand e in casa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Offff multa sanatate! Poate ai putea in timpul zilei sa-i dai ceva naturist. Nu ma pricep deloc la tuse, ca pana acum a avut raceli doar cu muci limpezi. Miere, propolis? Cimbru?

    RăspundețiȘtergere
  13. Maria- pai i am dat 7 zile de prospan.Se poate da intre 7 si 10 zile.Dupa aia i am dat sumetrolim ul, 5 zile , care e biseptol , ajuta si el foarte bine. Si a scapat , mai tuseste fff rar si nu mult.Inainte tusea pana ramanea fara respiratie , ca si cand se ineca.Destul de urat, adica.N am ajuns la antibiotic , nu era cazul doar pt tuse.Sper sa scapati rpd.Eu i am mai fct ceai de ceapa combinat cu cimbrisor si sare calduta pe piept.Hmmm...cu tinutul in casa , nu stiu ce sa zic.Eu as scoate o .Mai ales daca nu face febra.Pediatra imi recomanda mereu s o scot , daca nu are febra sau vreun rosu mai nasol.Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  14. eu sunt la prima tuse, de aia sunt mai speriata....

    RăspundețiȘtergere
  15. Deci, am fost la dr. Nu la pediatra noastra, ca e plecata, ci la giosanu de la medlife. Ne-a zis ca nu are nimic la plamani sau altceva. E o viroza, luata probabil de la ta-su:d.
    Ne-a zis sa nu-i mai dam ambroxol, ci eurespal si tantum verde, plus nurofen la nevoie. Plus curatat bine nasu.
    Si ne-a sfatuit sa o tinem 3-4 zile in casa. Dar nush...azi o mai tin in casa. Maine as iesi cu ea macar juma de ora pentru ca ii face bine aerul. S-a vazut imediat la drumul pana la medlife. Era mult mai vioaie decat in casa si n-a mai tusit asa mult.
    Vedem maine cum e.
    Pupici si sanatate la toata lumea:)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Maria: si la noi e prima tuse asa urata. De obicei avea o simpla raceala, niste muci si cam atat. Acum tuseste uratel. Doctoru ne-a intrebat daca a avut brosite sau alte nebunii pana acu. I-am zis ca nu. Ca e prima tuse asa neduferita.
    Stii cum zic eu: saptamana viitoare va fi mai bine:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Giosanu e super ok, la el mergem si noi la medlife. De ce a zis nu la ambroxol?

    RăspundețiȘtergere
  18. uof! multa sanatate, va uram sa treaca repede tusea.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Maria: Giosanu ala tanar, nu ta-su, nu? Da, pare ok. Noi mergem de obicei la medlife unirii la o dr dar acum era plecata.
    Nush de ce u ambroxol. I-am zis ce i-am dat pana acum si m-a intrebat daca expectoreaza cand tuseste. I-am zis ca e mai degraba seaca, dar mai si haraie pe piept uneori. Si a zis sa ii dau doar eurespal si tantum verde.

    @Alina: mersic, asa vrem si noi. Sa treaca.
    PS: te cauta ana

    RăspundețiȘtergere
  20. @Cris: M-am uitat la poze. E super scumpa pitica ta si tot blonda cu ochi albastri:).
    Arata foarte bine asa ca nu-ti mai fa griji cu grautatea si mancatul. Sincer:).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  21. merci. da, m-am mai calmat, azi i-a iesit si examenul de coprocultura negativ. am descoperit o maseluta aseara si in cazul asta se mai explica multe.
    ti-am zis ca e tot blondina, sper sa ii mai creasca si ei parul, a voastra vad ca il are mai maricel acum.
    sanatate multa si sa auzim de bine.

    RăspundețiȘtergere
  22. de unde ati luat sania andreei? e foarte tare!
    Da-mi nr anei intr-un mail te rog, sa o sun, ca eu ti-am mai zis ca mi-am pierdut toate nr cand mi-a stricat matei telefonul:D

    RăspundețiȘtergere
  23. SAnia am luat-o de pe net, dar au si la decathlon. E 100 lei.

    RăspundețiȘtergere
  24. tanar, da. nici nu stiam ca e si unul batran

    RăspundețiȘtergere
  25. Hm..poate il confund. Stiu ca era un dr. batran pe acolo si avea si un fiu:d. Dar poate nu e giosanu.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ambroxol nu se da la tuse neproductiva , mi a zis mie pediatra.Adica il dai degeaba , e apa de ploaie.Probabil de aia v a zis sa nu il mai dati.Tantum spray merge si la noi f bine , cnd e iritata in gat .Hai , faceti va bine rpd sa nu va prinda Reve tusitoare.Pupam

    RăspundețiȘtergere
  27. fetelor, i-am dat ancai 2 zile sirop sumetrolim, dupa ce ii dadusem 5 zile eurespal si vreau sa spun ca azi noapte a dormit neintoarsa si nici nu a tusit. ii mai dadusem eu la ultima raceala sumetrolim, dar acum m-am convins ca functioneaza.

    RăspundețiȘtergere
  28. Da si la noi tot la sumetrolim a cedat tusea.E bun.

    RăspundețiȘtergere
  29. Da, voua v-a zis dr sa dati sumetrolim? Adica dupa niste analize? Ca noua nu ne-a zis nimic de el. IAr tusea nu pare sa treaca cu Eurespal...:(

    RăspundețiȘtergere
  30. noua ne-a dat doctorita reteta. si dupa cum am zis, asta e a doua oara cand ne prescrie. eu chiar am vazut imbunatatiri fata de eurespal. am renuntat sa-i mai dau eurespal, ii dau doar sumetrolim acum, azi e a doua zi.

    RăspundețiȘtergere
  31. ii dau 5 ml dimineata si 5 seara. scot bine mucii si pun cate o picatura de colargol pe fiecare nara. cam atat. azi noapte a fost prima noapte de cand a racit, cand a dormit dusa. eu zic ca de la sumetrolim s-a mai calmat, ca eurespal i-am dat de vineri pana marti si nu am vazut nici o schimbare.

    RăspundețiȘtergere
  32. of, nush ce sa fac.. Dr. noastra e plecata din tara, giosanu nu a zis nimic de sumetrolim, iar matza e total nefericita:(.
    VOi ati avut probleme la burtica de la sumetrolim?

    RăspundețiȘtergere
  33. nu, fara probleme. dar noi pe langa cele anumerate ii mai dam sana-sol, ferum haussman si vigantoletten. ce o fi in burtica ei nu stiu, insa mi-a zis bona ca a facut bine kk. oricum data trecuta cand i-am dat nu a avut probleme, nu e antibiotic.

    RăspundețiȘtergere
  34. sumetrolim asta daca nu ma insel e fostul biseptol.

    RăspundețiȘtergere
  35. Maria-da , este biseptol , nu e antibiotic si e destul de bine tolerat de copii.Adica , Daria n a avut nici un fel de problema .Mie mi a dat doctora reteta.Ii dadeam 5 ml la 12 ore.Dupa ce am terminat tratamentul , tusea a cedat subit.Deci si a facut treaba pana la urma.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo