La o vorba

De cateva zile, matza a intrat in epoca "papagalicelii". Nu in sensul ca vorbeste pe limba ei, ca pana acum, ci a inceput sa repete o gramada de cuvinte pe care le aude la noi.
Nu le si retine deocamdata, dar ii place mult sa repete ce aude.
De exemplu, a invatat "baie" si seara ne spune cand e cazul sa terminam cu joaca si sa mergem sa ne spalam.
Sau ieri, in masina, scartaia un stergator si eu tot repetam "scaaartz, scaartz", iar donsoara ma acompania cu "caaatz, caaatz".
Tot zilele astea am surprins-o facand mici propozitii.
Am auzit-o spunand "tati apte" ceea ce in traducere inseamna "tati pune mana imediat si fa laptele ca mi-e foame!", dar si " nenea baie" cand se auzea aseara apa de la vecinii de sus.
Asta asa, ce-am prins din zbor, ca ea vorbeste in continuu si de uneori imi "inchid" urechile:d.
Alte lucruri memorabile n-am mai facut, adica am fost destul de lenesi saptamana asta. N-am mai intins foile de pictat, ci ne-am limitat la mazgaleli cu carioca sau construit turnuri de lego.
In alta ordine de idei, mi-am dat seama ca iar avem nevoie de incaltari pentru ea. Ghetutele pe care le are mai din toamna nu vor merge pe frig si zapada, deja are piciorusele cam reci in ele. Cizmele de cauciuc mai merg acum, cu sosete groase, dar nu sunt o solutie pe termen lung, iar ugg-si pe care i-am laut de fitze sunt super caldurosi, dar se uda la prima baltoaca miniscula.
Asa ca ne trebuie incaltari de iarna. Am vazut niste cizme cu talpa sanatoasa la decathlon, dar n-am avut timp sa le probam, caci de, isi luase mami cizme si tati cauta ghete, asa ca ziua nu era alocata shoppingului bebelesc.

Comentarii

  1. Foarte tare poza, foarte tari cizmele...si cred ca sunt foarte frumoase momentele de papagaliceala:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cizmele sunt ale mele:d, statul cu capul in jos e jocul lui tati, iar papagaliceala se inmulteste:)
    Pupici si un Mos Nicolae bogat

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo