Lectii de la tati

Stiti ce se intampla cand tatii se apuca de educat copiii? Numai lucruri bune:d.
Taticul Andreei e foarte fericit ca fi-sa papagaliceste tot mai mult si mai clar asa ca s-a apucat sa o invete cuvinte noi. Am fost foarte incantata cand a invatat-o despre luna si stele, la propriu. I le arata de cate ori suntem afara, asa ca dansa cauta disperata luna si in noptile cu nori. Uneori e asa suparata ca luna s-a pitit ca mai mai o buseste plansu.
In fine, am zis ca totusi e dragut sa stie despre astrii celesti.
Apoi a invatat-o despre babe si aici am avut o mica retinere pentru ca, oricat de dragut ar fi sa o auzi cum zice ba-ba ba-ba, totusi e o mica problema cand se apuca sa strige pe strada dupa persoane varstnice...
Eh...dar tati a zis ca vocabularul fetei nu e complet pana nu invata despre tzatze. Uite tati aici sunt...spune el mieros cand Andreea isi studiaza burta...
Rezultatul e ca matza e fascinata de pozele cu femei dezbracate, pe care le gaseste inclusiv sub forma de statui in diferite albume de arta. Sau intr-o carte despre istoria berii.
Azi am zis sa invatam cum se cheama sticla si paharul, asa ca i-am exemplificat cu pozele din minunata carte verde intitulata sugestiv Berea. Doar ca a fost de ajuns sa nimerim peste nush ce statuie antica la bustul gol, cu o doamna golasa care fabrica bere intr-un butoi ca Andreea a uitat complet despre ce era lectia si a inceput sa repete incantata tzaaaatzeee, zambind ghidus pe la coltul gurii. Am dat pagina, am mai studiat niste pahare cu bere...mamiiii tzatzeee....Dau inapoi la pagina cu doamna, mai studiem o data obiectele...revin la sticle, uite mami paharele vezi, si sticle colorate, hai sa mai dam niste pagini, uite alte pahareee, tot colorate....maaaamiiiii tzatzeeee.....
Pana la urma am lasat-o cu cartea in brate sa studieze in liniste poza dorita si am plecat sa mananc.
(cand te uiti la ei par doi inocenti..dar eu stiu mai bine cu cine am de-a face:d)

PS: un alt cuvant mirific pe care l-am descoperit intamplator in vocabularul ei, privind melancolic printre pozele de la botez, este popa. Aici o suspectez pe bunica...:))

PS2: uitasem! Mai nou face vai-vai, cu manutele la fata, clatinind din cap ca o babuta:)). Aici o suspectez pe a doua bunica:D. Dar, avand in vedere numarul de nebunii zilnice, cred ca e bine ca a invatat ce e aia vai-vai

Comentarii

  1. Deci sa-ti explic. Baba a invatat sa zica cand am zis eu de o baba proasta ca e baba proasta. Nu am invatat-o sa zica baba ci a prins ea :D
    Partea buna e ca Andreea nu stie ce inseamna baba, asa ca nu se va duce la doamne mai in varsta sa le zica ca-s babe. Deci nu e asa de tragic.
    De tate i-am zis doar o data, da ce-s eu de vina ca Andreea invata asa de repede??
    Vai-vai tot noi (eu) am invatat-o, nu bunicii.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) super tare!!! Si poza e faina de tot! Se vede pe ea ca e smechera!

    Dar cel mai tare e comentariul lui tati! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahaha am ras! cand incepe si olga mea sa trancaneasca?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raluca: da, sunt simpatici in poza. Amandoi sunt smecheri, nu doar Andreea:)) or sa-mi scoata peri albi:d

    @Shmeny: Pe la un an si un pic incep sa zica niste cuvinte inteligibile, altele decat mama tata. La noi "explozia" a inceput la 1 an juma:d. Asa ca pregatiti-va, cand incepe sa imite trebuie sa ai grija ce cuvinte folosesti pe langa ea:d. Sau expresii:))

    RăspundețiȘtergere
  5. cool tatic!!! :D Mi-o si inchipui cum studia poza cu statuia! :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Bobby a invatat de tzitzi demult, odata cu buricu' si alte chestii din zona care-i suscitau lui atentia cand era mititel...!:)
    Da' baiatu' e om elegant, nu vorbeste in public despre vastele lui cunostinte anatomice. :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Gabi: da, a studiat-o forte atent, de mai multe ori:))

    @Roxana: Norocu' vostru ca e elegant:d. Asa sperante am si eu la fi-mea. Ca pastreaza pentru ea ce stie:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo