Singure acasa

Astazi suntem singurele, noi fetele, ca tati are cursuri. Nu de student, ci de un fel de management:d.
Asa ca ne-am facut de cap. Dimineata am luat autobuzul si ne-am dus in Grand Arena la shopping de decathlon si kiabi. Am vazut in decathlon niste cizme de iarna super ok, cu 50 de lei, dar astept varianta upgradata, de 100 de lei. Cica vine in 2-3 zile. Am luat in schimb niste sosete mai groase si un fel de combinatie de rochita, vesta si pantaloni de la kiabi.
Apoi repede in parc sa mai prindem un pic de joaca inainte de masa.
Caci la masa vroiam sa ajung. Parca am fsot Pic si Poc.
Am incalzit carnita de vaca si supa. Le-am pus frumos fiecare in recipientul ei, caci asa mananca dansa, separat, si am purces. Dupa primele 3-4 linguri de supa si zero bucatica de carnita o miscare combinata a unei maini de la mine si a unei manute de la ea s-a soldat cu rasturnatul supei in poala matzei si pe jos.
Calmam tipetele, explicam ca e doar un fel de apa si se curata... arunc zece mii de servetele in balta de pe podea, strang cartofii de pe sub scaune... Prepar a doua supa. Am uitat sa zic ca de vreo saptamana singura supa acceptata este knorr, cu pui si fidea, amestecata pe sest cu legume fierte separat de mine. Deci, fac al doilea plic de supa.
Reluam masa. Rezultat un castron juma de supa cu legume si zero carne. No problem.
Dupa masa, decid ca e cazul sa facem curat. Scot aspiratorul si il plimb rapid prin casa, spre supararea matzei, care se refugiaza in piscinuta umflata in supragerie.
Pun apa in lighean, torn smarca de spalat pe jos si ma apuc de indepartat urmele de supa de pe gresia din bucatarie. Normal ca dansa se simte cu musca pe caciula si vine sa ma ajute. Pentru ca nu avem un al doilea mop, se inarmeaza cu o matura.
Vazand ca eu inmoi mopul in lighean, Andreea a zis sa faca la fel. Inmoaie matura in lighean, o arunca pe jos si priveste incantata marea balta pe care o crease pe hol. O sfatuiesc parinteste sa nu se miste de pe loc pentru ca, desi are sandale, o sa alunece si face poc. Dansa se misca, aluneca si face poc in mijlocul baltii. Urlete.
Opresc spalatul pe jos, recuperez copilul ud pe fund si schimb pantalonasii.
Revin apoi la mop ca sa strang balta produsa de matura. Matza vine tip-til pe la spate, se apuca de lighean si....da, banuiti bine, apa din lighean se revarsa cu tot cu clabuci peste ea. Inca o repriza de urlete.
Iau copilul scot hainele, sterg clabucii, pun alte haine, rog copilul sa stea un pic pe covor ca sa elimin marele lac care acoperea deja holul si bucataria.
Eu zic ca acum e destul de curat la noi in casa.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...