Talentatele

Da, suntem evident niste talentate. Amandoua, cum altfel...
Una s-a jucat cu plastilina si creat niste...creaturi.
Cealalta le-a "finisat", jupuindu-le pe ici pe colo si rupandu-le la final manutele:d.
Le-am denumit Nenea si Tanti. Natura moarta.
PS: Pentru a evita posibile confuzii si eventuale discutii, dansul nu sta in genunchi in fata ei, cum s-ar putea crede, ci incearca sa stea in fund. Doar ca, desi am invatat sa modelez minunatele tzatze, nu ma pricep la fel de bine la maiestuosul fund.

Comentarii

  1. Ha , ha , ce tare!!!Stii , ma bate si pe mine gandul sa i cumpar plastilina,dar mi e teama ca ea o sa o manance :)).Aveti prbl de genul ?Ca sa stiu la ce ma astept:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai Andreea a fost tentata in prima faza sa o duca la gura pentru ca ii facusem o minge. Dar i-am zis ca nu e voie, ca nu e buna si n-a mai incercat. Nici nu miroase prea apetisant:d.
    Dar eu am nimerit o plastilina tare tare, ea nici nu putea sa se joace cu ea, o scormonea doar cu unghiile.
    Eu zic sa icnerci, e amuzant pentru astia mici sa testeze prostioare d-astea

    RăspundețiȘtergere
  3. dana, am vazut plastilina comestibila:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, exista si asa ceva. E mai scumpa, dar pentru linistea ta...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo