Uziiiii, uziiiii!

Acesta este strigatul de lupta al Andreei cand pierde sau vrea suzeta.
Suzeta care sta pitita in timpul zilei, ca altfel ar sta non-stop cu ea in gura. Dar, de cand stie cum ii zice obiectului nesuferit, striga dupa ea. Eu ma fac ca nu pricep, ii zic ca a luat-o bebe si a plecat cu ea, ca e la Pisi si Pisi face nani, ca una ca alta. Orice numai sa nu o vad cu ea in gura. E de ajuns ca nu se pune problema sa doarma fara ea....
Incerc sa reduc cat mai mult folosirea monstruoasei, dar uneori mai cedez. Cand e nervoasa sau obosita sau vrea ceva si nu primeste sau sau sau si incepe sa urle isteric prin casa sau mai rau afara, cedez si scot suzeta. La vederea minunatei, se calmeaza brusc si ofteaza fericita, dupa care o indeasa cu pofta si drag in gura.
Eu ma oftic, ca am cedat iar, ca nu reusesc sa elimin oribilitatea.
Pentru ca, sincer, am ajuns sa o urasc. Pe uzii adica.
E minunat ca se calmeaza cu ea si doarme fara probleme, dar reversul medaliei e ca nu da niciun semn ca in urmatorii ani va dori sa renunte la dansa.
Ma consolez la gandul ca totusi copii de 5 ani cu suzi la gura parca n-am vazut. Nici de 4...De 3 am vazut sigur...
As putea sa folosesc forta si sa o arunc. Sa ne chinuim o vreme si sa speram ca va uita de ea. Dar, recunosc, mi-e groaza de plansete seara la culcare, de trezit in miezul noptii si strigat uzziiiiii, de zile ametite cu pofta de suparare pe la 4-5 dimineata, de scene de nervi in mijlocul parcului sau de alte scenarii de groaza pe care mi le imaginez la disparitia subita a iubitei...
Asa, seara la 9 juma o pun in pat si pana dimineata la 8 e liniste, la pranz o pun in pat la 2 si doarme pana pe la 4, cand nimic nu-i place si supararea ar duce la plansete tipate, uziii ne asigura linistea si calmul. Tuturor.
Deci, ce sa fac?
Cu uzii e rau, fara uzii pare si mai rau...

PS: avem sanie:D

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...