10 lucruri care imi plac

Inca o leapsa:). Tot de la mamica Dariei, care ma invita sa fac o lista cu 10 lucruri care imi plac..
Hm...doar 10?:d
Deci sa ne insiram.

1. Andreea :p (desi nu fac un top, totusi ea e clar in capul listei, din motive lesne de inteles pentru orice mamica).
2. cafeaua de dimineata, intr-o zi cu soare, cand inca lumea motaie prin case si stiu ca mai am cateva minute libere pana se trezeste matza.
3. sa citesc (uneori mi-e o foame nebuna sa citesc si ma oftic ca nu am timp mai mult. Din pacate cu metroul merg doar 3 statii asa ca nici acolo nu apuc sa recuperez. )
4. sa calatoresc, sa descopar un nou oras, un loc ascuns, o taverna cu mancare minunata undeva pe o strada ingusta sau pe malul marii. Imi plac ultimele ore inainte de a ajunge intr-un loc nou, asteptarea din avion, privirile rapide din masina. Imi place prima plimbare prin oras, cand nu stii inca nimic, cand totul e nou si vrei sa vezi cat mai multe. Imi place apoi sa revin in zilele urmatoare prin locuri deja batute si sa recunosc detalii, sa ma simt putin de-a casei chiar daca stiu ca plec a doua zi. Imi place mirosul camerele de hotel, al pensiunilor micute, imi place sa studiez localnicii, sa vad ce au ei altfel fata de noi (aici m-am intins, dar de fapt sunt toate detalii a ceea ce inteleg eu prin "a calatori", deci le-am inclus in acelasi capitol:d)
5. imi place vara, caldura, aerul racoros dimineata, dar care lasa sa se simta totusi caldura ce va urma.
6. imi plac zambilele, poate pentru ca dureaza asa putin perioada lor si mi se par o combinatie ciudata de gingasie si putere
7. recunosc ca imi place sa stau la o barfa cu fetele :d (stiu, e urat sa barfesti, dar ...)
8. sa desenez, colorez, pictez, sa fac colaje aiurite, nu artistic, nuuu, n-am niciun talent:d, dar asa, in joaca, sa amestec culori, sa ma prostesc. Ma relaxeaza si ma amuza in acelasi timp
9. sa plantez (visez sa am o livada, o vie, sa am grija de pomi, sa-i plantez eu, sa culeg strugurii cum faceam cand eram mica..., deocamdata ma multumesc cu niste seminte prin ghivece:)
10. sa dansez

Ar mai fi, dar ma opresc totusi aici:)
Si, daca au timp si chef, Mari si Mada pot face alte liste

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...