Ce prostii am mai facut

Weekendul asta a fost tare accidentat pentru mine. Vestile proaste au inceput de vineri cand am aflat ca duminica sotul personal lucreaza. Ok, nu-i nimic, rezist. Raceala a trecut asa ca ce se mai poate intampla?
Eh...
Sambata seara am fost la o zi de nastere. Am lasat matza la bunici si am luat un taxi. Entuziasta si visand deja la mancare:d m-am trantit putin cam prea violent pe bancheta masinii, nimerind cu osul de la fund (nush numele lui stiintific:d) fix in suportul de la centura de siguranta. Primele secunde n-am putut nici sa ma misc, nici sa scot vreun sunet, iar in urmatoarele minute am oscilat intre a urla, a plange si a rade isteric de stupidul situatiei. Fundul ma doare si acu, la 2 zile dupa, mai ales cand uit de el si ma asez mai putin lady-like. Mi-am adus aminte cu aceasta ocazie de ultima luna de sarcina cand ma dureau atat de tare soldul si fundul si nu mai stiu ce prin zona ca aveam nevoie de ajutor sa ma ridic:d.
Dar cum weekendul are doua zile, n-am lasat nici duminica sa treaca nebagata in seama.
M-am apucat de dimineata sa strang bradul, impreuna cu Andreea, pentru ca disparitia lui misterioasa sa nu creeze panica. Toate bune pana la suportul de lemn, care urandu-ma probabil feroce, si-a proiectat o aschie in ochiul meu drept. Mare lucru, va ganditi probabil...toarna apa si iese. Normal.
Am turnat. Kile de apa, kile de Visine, am frecat, am intins, am tras de pleoapa, de ochi, de orice. Nimic. La pranz, eram deja toata umflata la fata de la tonele de lacrimi care imi curgeau non-stop din ochi si din nas. Dupa masa de pranz a Andreei eram deja disperata, pentru ca nu mai puteam sa tin ochiul deschis deloc, orice miscare a pupilei provocand dureri si usturimi cumplite. AM zis deja de tonele de lacrimi, da?:d
In fine, una peste alta, seara am luat matza pe sus, am chemat sotul de la munca si ne-am dus la spital. La camera de garda mi-au scos barna si mi-au studiat ochiul ( sa vezi distractie cu rasucitul pleoapei, care refuza sa se lase:d), concluzia fiind ca m-am zgariat rau de tot. Mi-au pus smarca de reparat si bandaj peste juma de fata, spre amuzamentul sotului personal si a fiica-mii care toata seara m-a studiat mirata repetand "buba buba".
Azi a inceput o noua saptamana. Deocamdata am evitat noi accidente. Nu m-am lovit de nimic, nu m-a lovit nimic si toate partile corpului, cele nelovite anterior, sunt ok.
Pupici si sanatate:)

Comentarii

  1. Off, mai fetelor!Totusi...bine ca n a fost mai rau :).Pupici si o saptamana fara incidente sau accidente , da?

    RăspundețiȘtergere
  2. astea da, peripetii. Bine ca au trecut si ca nu a fost nimic mai grav. Speram sa nu mai repeti experientele. :)

    O saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  3. aoleu!! eu am patit asa cu pasta de dinti, mi-a sarit in ochi cand spalam periuta, pe moment n-am patit nimic, dar peste cateva ore, ca tine, lacrimi peste lacrimi, nu mai puteam sa tin ochiul nici inchis nici deschis, am ajuns la spital, la fel bandajata am plecat de acolo si a trebuit sa stau toata seara asa si noaptea, a fost un cosmar, imi puneam sare pe langa farfurie, parca nu auzeam bine, am intrat si cu capul intr-un perete:)) deci, ingrozitor!!si acum am un stres cu periuta de dinti

    RăspundețiȘtergere
  4. @Gabi: mersic
    @Oana: da, e nasol la astea cu ochii. Eu pe langa barna initiala, m-am si zgariat rau de tot, pe cornee presupun..Nush. Si, da, am ratat toate colturile si am busit toate usile din casa:)). Si cand imi intindea doctorul reteta, nu nimeream mana:d. D-astea

    RăspundețiȘtergere
  5. Auuuu am si lacrimat cand am citit, asa mi se intampla si cand trebuie sa ma uit in ochii cuiva :D. Dar vad ca iti pastrezi umorul in orice circumstante! O saptamana usoara va dorim!

    RăspundețiȘtergere
  6. auuu, totul pana la ochi la mine. sunt ingrozita de posibilitatea de a-mi baga ceva in ochi. maini rupte, picioare, operatii, toate ca toate, dar la ochi, brrrr. mi-ai dat numai fiori.

    imi amintesc cand s-a zgariat david pe cornee, am crezut ca innebunesc.

    in consecinta esti bine acum? a fost adanca? nu ramai cu leziuni, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Raluca: pai umorul ne salveaza:d. Plus ca, dupa ce ai vazut lumea doar cu un ochi o zi, lucrurile par deodata mai frumoase cand revii la doi ochi:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Bogdana: si eu am o treaba cu povestile despre ochi, nu-mi plac descrierile despre operatii sau sa vad Doamne fereste filme cu doctori care baga chestii in ochi:d
    Sunt ok acum. Mi-am pus si azi diverse smarci in ochiul beteag si vad ca merge bine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Aoleu, nu ochii, nu ochii! Ca purtator de ochelari din copilarie stiu cat de urat este sentimentul ala de a nu-ti putea folosi ochiul. Daca mai si doare, plange, ustura, e jale... Ai grija, leziunile pe cornee sunt periculoase.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pare sa fie bine acum. Nu ma mai ustura, doar uneori ma mai jeneaza un pic...

    RăspundețiȘtergere
  11. osul ala se numeste noada si durerile de acolo sunt absolut tampite si chinuitoare. sper sa-ti fi revenit. asa sunt unele zile, macar se duce tot ghinionul deodata

    RăspundețiȘtergere
  12. @Shmeny: daaa, aia, noada, fir-ar ea sa fie! Inca ma mai doare un pic cand ma asez, dar da semne ca trece. Macar am rezolvat cu ochiul. Ala s-a linistit, nu mai umbla furnici pe sub pleoapa ca acu 2 zile.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo