Cum sa nu ne stricam copiii:)

Am vazut filmuletul mai demult si mi s-a parut foarte interesant. Si omul foarte simpatic. E un subiect care incepe sa ma macine tot mai mult, educatia, sistemul de invatamant. La ei macar sunt oameni care par sa isi puna probleme si sa caute solutii. La noi totul e tulbure.
Daca aveti rabdare, ascultati-l un pic, macar asa, de relaxare :).


PS: daca l-am mai postat in trecut, imi cer scuze:d. V-am zis deja ca il stiu de ceva vreme, dar azi mi-a iesit intamplator in cale

Comentarii

  1. genial tipul - f simplu si logic ceea ce zice; societatea industrializata inca troneaza si va mai trona ceva vreme (ceea ce a si dat atatia profesori universitari care isi considera corpul ca pe un mijloc de transport pentru cap:)))) nu stim ce va fi in 2065, asa este, dar cum sa il incurajezi pe copil sa-si pastreze creativitatea, pe care o vad adesea si la Simeon, cand se va duce intr-o clasa cu 30 de copii care trebuie sa faca toti la fel, sa citeze toti acelasi lucru si sa studieze aceleasi materii? cred ca de aceea a si aparut din nou HS, educatia de acasa-un subiect foarte tentant si controversat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mi-am adus aminte ca atunci cand eram eu la scoala aia care faceau mate intensiv erau "mai superiori" decat aia care erau mai buni la chestii umaniste:d

    RăspundețiȘtergere
  3. si asta merita vazut. e cel putin funny.
    http://www.ted.com/talks/ken_robinson_changing_education_paradigms.html

    RăspundețiȘtergere
  4. mergand dintr-una in alta am mai gasit doua filme faine.
    http://www.youtube.com/watch?v=X_mMxhvzVmQ&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=A3oIiH7BLmg&feature=related

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo