Iarna nr.2

Tocmai cand ma pregateam sa bag bocancii in dulap si sa scot rochitele, s-a intors iarna. Nu-i nimic, de data asta am fost pregatiti. Avem saniuta si din pozitia asta putem manca fulgii astia nesuferiti foarte bine:d

Cine zice ca pe zapada nu te poti da in utza? Chiar daca utza e complet acoperit de zapada? Si stai practic pe un bulgare urias?
Dupa 3 ture de partie si o mare bazaiala cand a trebuit sa plecam spre casa....
Toata plimbarea s-a petrecut pe o ninsoare deasa deasa, destul de nesuferita de altfel. Dupa nemultumirea initiala cu privire la chestia alba care ii cadea pe nas si pe ochi, Andreea s-a distrat de minune sa prinda fulgii cu limba:d
Ca de obicei, ea are obiceiuri mai ciudate...Dupa 3 ture de deal plin cu copii care tipau, i s-a pus pata ca vrea sa urce suuus, in varf, adica de unde se dau aia mari cu sanii si pungi. Dorinta nu i s-a indeplinit, normal, asa ca si-a aratat putin coltii, urland cat o tineau plamanii spre disperarea mea, caci auzeam deja ecourile tusei de care tocmai am scapat. Dar, din fericire n-a tinut mult si trecerea prin zona a unui tractor ne-a usurat plecarea spre casa. Am informat matza ca dl Alex, tractorul, tocmai a venit pe acolo sa-i faca drum pentru sanie, sa ajunga repede acasa:d
hm..oare pana la ce varsta merge cu pacaleala?

Comentarii

  1. aha! deci voi ati curatat "ultima fita in materie de leagan" de zapada?!ma gandeam eu! noua ne plaaaace la nebunie in parc deci mai dam o tura si in seara asta , ca azi de dimineata (la 1, adica) nu ne-a fost de ajuns! va pupam si poate ne gasim si noi pt. o intrecere cu saniutele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da, noi am curatat:d. Tati, a sapat prin leagan sa faca o groapa in care sa plasam copilul. Si eu zic sa organizam o bulgareala ceva, dar mai dimineata, ca noi la 1 suntem dupa pranz;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo