Noutati de sezon

Am plantat capsuni si rosii. In ghivece care stau langa geam, in sufragerie:)). Da stiu, nu e chiar periaoda de plantat legume si fructe. Nici locul ideal. Dar aveam semintele de ceva vreme si ma stresa ca nu le folosesc. Asa ca am aruncat graul, care mai avea putin si devenea paine de mare ce era, si am pus dimineata, impreuna cu Andreea, semintele in pamant.
Asteptam recolta:))

M-am tuns. Da, e un mic eveniment, avand in vedere cat de rar ajung la coafor.

Am scapat de obsesia suzetei. O prindem de pisi sau de bebe si ramane in grija lor:)). Nu mai trebuie sa o luam in parc, nu mai sta cu ea in gura non-stop. Uneori sa duce si o mai baga in gura, dar cred ca ii e lene sa-l care pe bebe dupa ea prin casa asa ca renunta repede. Inca doarme cu ea, dar asta nu ma deranjeaza.
Reversul medaliei este ca din prieteni, toti cainii au devenit dusmani. Cand vede unu, Andreea incepe sa strige la el si se piteste dupa mine. Pentru ca ham este cel din cauza caruia nu poate pleca cu suzi din casa. Pentru ca visul oricarui ham este sa-i fure suzi. Asa ca trebuie sa o lasam in grija lui Pisi si Bebe acasa:d.

Am redescoperit nisipul:d. Si odata cu el lopatica, galetusa, hainutele murdare, etc...Cam in aceeasi perioada, am redescoperit si mazarea, care devenise persona non grata in meniul picei. Si, la fel de ciudat, odata cu reaparitia nisipului au reaparut si niste copii prin parc. Care disparusera la invazia zapezii...Foarte ciudat:D

Am facut traseul pentru concediul din vara, cel fara pice:d. La partea de concediu dedicata picei, oscilam inca intre Grecia si Antalya. Greu, greu de ales...

Joi mergem in premiera la teatru de pici foarte mici. Revin cu povesti.

Comentarii

  1. parca am merge si noua doua la teatru...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa... si pe mine ma tenteaza: nu facem un grup mai mare?

    RăspundețiȘtergere
  3. sa-ti fie de bine pentru tunsoare si felicitari pentru finalizarea planurilor! :)
    ... cat despre rosii si capsuni, felicitari cu bis! ;) Nu stiu nici eu cand si unde se pun, dar initiativa e laudabila! Sper sa va iasa si pitica sa se poate bucura de micuta voastra recolta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. 0-3 ani!!! :D :D :D Uraaaaa!!! Mergem si noi!!
    Voi cum ati facut cu biletele? Se pot face cumva rezervari, sau trebuie cumparate inainte???

    RăspundețiȘtergere
  5. offf, as vrea si eu sa vin, dar smaranda cred ca e prea mica, as mai lasa-o vreo juma de an

    RăspundețiȘtergere
  6. plus ca eu as prefera mai la matineu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. la tetru de pici mici mici mici, cam cum e ilinca???

    RăspundețiȘtergere
  8. ah, bravo pt treaba cu suzeta, bravo pt tuns (si eu vreau), bravo pt ghivecele pline, eu ma chinui sa pun busuioc de 1 an

    RăspundețiȘtergere
  9. oau, ce succes are ideea cu teatrul:). Si nu e a mea, e a mamicii MAriucai, deci bravo ei. Noi nu am luat bilete, o sa luam atunci. Eu vin direct de la munca, deci o sa ajung in ultima clipa...Dar nu cred ca o sa fie inghesuiala...sau o sa fie?
    Din ce am citit pe site e pentru 1-3 ani si dureaza juma de ora, deci e o sansa sa reziste Andreea macar la jumatate din piesa:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca ideea cu teatru v-a placut:D Acum sa vedem cum va fi cu piticele:daca si ele vor fi incantate:P. Eu ma bucur ca este un spectacol dedicat celor intre 1-3ani, deci presuoun ca este gandit si conceput sa le sustina atentia barem 20-30min, si sa se bucure si ele!
    Referitor la bilete vom lua cand vom ajunge acolo, ptr ca dc se fac rezervari telefonic, acestea isi pierd valabilitatea cu 30min inainte, si nu cred ca ajunge cineva asa devreme;deci luam atunci. Si uite ce scrie pe site referitor la spectacol:
    Educaţia Timpurie.Teatru pentru 0-3 ani

    Program realizat în parteneriat cu Centrul de Educaţie şi Dezvoltare Profesională Step by Step.
    Programul îşi propune să atragă atenţia asupra importanţei educaţiei timpurii şi prin mijloacelele teatrale- spectacole special create pentru copiii foarte mici în care principalele mijloace de comunicare sunt reprezentate de mişcare, sunet şi culoare.
    Până în prezent au fost realizate 7 producţii:
    Baloane Colorate, Greierele şi furnica, Cucu Bau cu Ham şi Miau, LaLaLaDodo,Rotocol, Seminţe-Semi, Alb și Negru

    RăspundețiȘtergere
  11. Bravo pt toate!Ce bine de voi , cate alternative aveti pt a i distra pe pitici :(.Sa va distrati si asteptam impresii.PUpici

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai nu prea avem nici noi multe variante:). De aia am sarit asa toate pe asta:))
    Povestim, povestim..

    RăspundețiȘtergere
  13. Bad, bad , baaaad! Nu mai suntlocuri la teatru, a sunat o prietena. Si saptamana viitoare nu se joaca nimic:(.
    Deci trebuie vanate biletele astea inteleg...

    RăspundețiȘtergere
  14. Oooof, tare pacat - ma bucuram sa ma intalnesc si cu voi :D

    RăspundețiȘtergere
  15. :((
    si eu care imi facusem atatea sperante ca o voi putea scoate pe Maria in lume.... saracuta sta cam prost la capitolul socializare.... parcurile cand nu sunt goale, sunt pline de copilasi mai maricuti (>3 ani) care nu prea o baga in seama pe pitica mea care chiue de fericire si ii fugareste (tinuta) pana cade lata, dar tot nebagata in seama ramane. ... la locurile de joaca din interior inca nu avem ce cauta ca e prea mica si nu poate sta fara mine, iar eu depasesc cu brio gabaritul admis la acele locuri de joaca.
    Imi pusesem mari sprante in acel spectacol, dar promit ca ma apuc de vanat!!

    RăspundețiȘtergere
  16. imi pare rau pt teatrul vostru
    de concediu, sa stii ca noi cred ca mergem in bulgaria. voi unde ati fost anul trecut?

    RăspundețiȘtergere
  17. @Zu: daaa, si mie imi pare rau de tot. Dar lasa ca le vanam si tot ajungem pana la urma

    @ Gabi: E greu sa gasesti ceva de facut cu pitici pana in 3 ani. Nu stiu de ce nu se organizeaza mai multe activitati pentru ei, ca doar si la 1, 2 ani poti sa faci cate ceva cu ei...

    @Maria: Noi am fost in Sunny Beach, la un complex de apartament de la iesirea din statiune. A fost foarte bine, aveam si piscina, era liniste si plaja destul de aproape.

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. ha, si noi ne gandeam la bulgaria, adunam informatii acum:)
    nu ma asteptam sa fie asa aglomerat la teatrele astea pt astia mici!:(

    RăspundețiȘtergere
  20. Culmea coincidentei: la gradinita taman i-au dus la teatru :D.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo