Pispirel si Maricel

Ieri am zis sa variem putin parcul si am fost in Cismigiu. E un parc tare frumusel, dar care sufera de obicei de o mega aglomeratie asa ca il evitam. Ieri insa, pe minus n-grade, la 10 juma dimineata eram noi si porumbeii.
Ceva mai incolo se auzea muzica de la patinoar, dar din pacate nici anul asta nu am ajuns sa ma fatai pe gheata...
Am descoperit un colt cu leagane, desi eram convinsa ca in Cismigiu nu exista asa ceva.
Am hranit porumbeii, muuult mai prietenosi decat cei din Tineretului:d.
Am gonit un nene cu baloane care s-a infipt langa Andreea si i-a intins un balon. Daca il da gratis, foarte bine, altfel valea...Nu-i suport pe astia care vand prostii in parc si vin pe langa copil stiind ca daca ala mic urla parintii scot banii.
Am studiat lacul, fara apa:d.
Ne-am bulgarit, tavalit si umplut de zapada de sus pana jos, pana cand mami a decretat ca s-au congelat picioarele si vrea acasa...Da, stiu, fun-spoiler.
SI, ne-am masurat...
Intr-un cuvant a fost dragut in Cismigiu, merita o tura de weekend. In rest, ramanem fani Tineretului....



Comentarii

  1. Ce faina ii poza! Sunteti mari amandoua! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult poza! Cum ati facut-o pe Andreea sa stea asa de linistita? (si noi avem costum de ski tot de la decathlon :)

    RăspundețiȘtergere
  3. A stat pentru ca stateam eu :d. PArea cea interesant:D
    Sunt tare multumita de salopeta aia:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Declaram si noi ca salopeta a fost o buna alegere pentru sezonul de iarna 2010-2011!Este practica, rezistenta si claduroasa!:D
    Pupam fetele cumintele ce stau frumos la pozat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noua ne place cel mi mult Cismigiul, e parcul nostru de suflet (al meu si al sotului). E adevarat ca este foarte aglomerat, nu stiu cum va fi cu bebe, oricum avem niste mini-parculete cu leagane, loc de joaca cu nisip intre blocuri.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce tare e scala pentru masurare! Habar nu aveam ca exista asa ceva in Cismigiu! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mari: pupam si noi si invitam fetele la urmatoarea tura de parc:)

    @Cristina: noi am avut mare noroc sa avem parcul in fata blocului. Asa ies in fiecare zi cu picea si gasim cate ceva de facut.

    @Gabi: daaa, e super haioasa scala :d. Am mai vazut si pe la alte locuri de joaca.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa poza, ne place.

    Cum, salopeta aia este de la Decathlon? Si cat a costat? Si Andreea penru ce varsta are?

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, de la decathlon e, dar ei ziceau ca e din colectia veche. La Andreea e pentru 18 luni. A costat 100 lei:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo