Post-Rev

Trecu si Revu. Anul asta a fost cam chinuit pentru noi. Dar acum ne repunem incet pe picioare si privim cu optimism spre un an fara alte probleme decat cele de la "trecerea dintre ani".
Sa va explic.
Dupa cum stiti, matza s-a procopsit cu o raceala urata, cu o tuse oribila si una peste alta si cu o constipatie nedorita care a accentuat starea proasta. Eu am luat-o pe urma ei si am racit. Sa nu se chinuie singura, nu de alta.
Asa ca eu si tati am plecat pe 31 (in loc de 30) destul de amarati si ingrijorati, lasand pitica la bunici. Sincer, imi doream sa putem ramane acasa, nu aveam niciun chef de petreceri si nu-mi pasa deloc de banii pierduti. Dar eram legati de niste oameni, plus ca raceala mea nu ma facea cea mai potrivita persoana care sa aiba grija de Andreea.
Ca sa nu ne lungim, bilantul Revului este o tuse urata si muci la greu la mine si la matza, dureri de cap masive la mine, greva foamei la ea, o stare de "lasa-ma naibii sa zac in pat" la mine, un minus de vreo juma de kil la ea.
Una peste alta suntem bine:)).
Azi am revenit acasa si e prima zi in care am rezistat toata ziua fara sa visez la o perna si o plapuma mare sub care sa ma ascund, iar Andreea a reinceput sa manance. Asa ca sper ca am lasat raul in urma.
De tusit inca tuseste, acum productiv, si sper sa scapam si de asta in cateva zile. Muci mai sunt, dar nu asa multi ca zilele trecute. Luptam acum sa regasim kilogramele pierdute cat mai repede si sa fim iar in forma maxima.
Un An Nou minunat va uram si fara niciun fel de probleme!

Comentarii

  1. LA MULTI ANI! Nici noi nu suntem mai bine. Pitica a mancat pana azi, azi a cam facut greva foamei. Offf, colac peste pupaza nepotica mea a fost azi internata cu pneumonie. Sa vina vara aia mai repede...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatate multa, si piticei tale si nepotelei:).
    La noi de obicei raceala aduce nemancat, dar acum a fost jale mare. Adica 3 zile n-a mancat deloc lapte si doar ciugulea la pranz cateva bucatele de pui. Cam atat toata ziua. Plus ceai. Ma asteptam sa slabeasca.De ieri a inceput iar sa bea lapte asa ca sper sa isi revina si cu restul meselor.

    RăspundețiȘtergere
  3. ea a luat cu mare chin cateva lingurite din fiecare fel de mancare. cu mare, mare chin. nici nu stiu daca sa mai insist sau sa o las in pace. habar nu am. oricum ea nu avea cine stie ce greutate, daca mai sta si nemancata, nu vreau sa ma gandesc. e foarte vioaie,a invatat multe lucruri zilele astea, dar mancarea ma dezarmeaza total

    RăspundețiȘtergere
  4. Cris, noi am avut luni cand manca fooarte bine si apoi de la o zi la alta nu mai vroia nimic. Asa sunt astia mici, au etape si etape. Important e sa nu slabeasca. Pentru ca in perioadele cand mananca bine, iau foarte rapid in greutate. Dupa un an, nu mai iau constant in fiecare luna, ci au luni cand iau 300 de grame si luni cand nu iau nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. of, imi pare rau. smaranda a scapat de tuse, dar a ramas cu o haraiala. suntem in urma cu vaccinul, cu analizele, cu schimbatul laptelui, cu o gramada. iar de maine o luam de la capat :))
    sa stii ca nici smaranda n-a vrut deloc deloc lapte cat a fost mai racita. acu si-a revenit
    si tu, esti ok acum?
    cristina- au si ei ca si oamenii mari, zile in care n-au chef de mancat. eu ti-am zis demuuult nu ma mai stresez. azi la pranz a mancat 2 lingurite de supa cu galusti si juma de banana, iar la 6 juma de iaurt. asta e

    RăspundețiȘtergere
  6. @Maria: eu sunt azi mai bine.Racita, dar pe picioare:). Stiam ca la lapte renunta la primul semn de boala, asa face mereu. Dar de obicei mai ciugulea altceva. Acum nu a vrut 2-3 zile nimic. Nici lapte, nici iaurt, nici fructe, nici altceva. Doar 3-4 bucatele de juma de unghie de carne. Carnivora, ce sa zic:d. De aia a si slabit asa. Dar se pune ea pe piciaore:)

    Voi ce iaurt le dati picilor? Si ce gramaj?
    Roxana:p

    RăspundețiȘtergere
  7. eu ii dau campina la 150 gr. azi a mancat jumate, dar zilele trecute l-a mancat tot+2 biscuiti rasi.
    si anca are perioade cand mananca bine si a luat luna trecuta 700 gr. acum luna asta nimic. vom mai vedea
    maria ai grija cu haraiala, nepotica mea a fost diagnosticata cu pneumonie.
    si noi suntem in urma cu vaccinul, dar e ultima mea grija acum. din pacate am scos-o din casa de revelion si se pare ca s-a intors tusea si un posibil rosu in gat din momentn ce azi a refuzat mancarea. of

    RăspundețiȘtergere
  8. Insanatosire rapida si un 2011 fara probleme de sanatate! Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  9. roxana, napolact-iaurt usurel, are 200g parca, dar nu-l mananca mereu pe tot, sau mai e o marca bio pe care o gasesc la mega image dar nu stiu sa-ti spun numele ca nu-l citesc niciodata:)

    cris-700g?te roog nu-ti mai fa atatea probleme!

    maria-ce lapte schimbati?

    RăspundețiȘtergere
  10. cris- pneumonie de la haraiala?
    roxana- eu ii dau muller, in zilele bune unul intreg, in alea proaste cateva lingurite
    oana- pai trebuie sa schimbam pe laptele de un an plus. si nu stiu daca sa raman pe praf sau pe vaca, etc...

    RăspundețiȘtergere
  11. mie mi s-a spus ca poate sa stea pe humana 3 pana pe la 1 an si 4 luni, apoi vreau sa-i dau humana drink, are mai multe vitamine decat cel de vaca. daca nu i-as da humana, i-as da unul care are formula de lapte junior.
    maria- nepotica mea a inceput vineri o tuse usoara, sambata a facut un 38,4, nu avea muci dar avea o haraiala, ceva care se auzea in respiratie. ieri dimineata s-au dus cu ea la medlife, au pus diagnostic de pneumonie fara sa-i faca radiografie, doar pe baza stetoscopului.
    i-au trimis la grigore alexandrescu sa-i faca radiografie ca la medlife nu le mergea aparatul, iar acolo le-a internat de urgenta.
    ps: la medlife nu sunt locuri pentru internare, iar in grigore alexandrescu nu-i nici o rezerva goala. si sunt niste conditii....greu de imaginat.

    RăspundețiȘtergere
  12. maria-eu prigramasem acum trecerea pe laptele de vaca dar cu raceala asta am amanat, incercam dupa
    eu ii dau in continuare humana 2, cica se poate continua pana la 7 ani (daca esti extremist si n-ai ce face probabil) fiinda 3 e doar cu arome si-l prefer simplu
    altfel, la treaba cu vitaminele mai meditez si eu

    RăspundețiȘtergere
  13. Cris, daca a luat 700 luna trecuta poti sa stai linistita vreo 3 luni:)).

    Si eu tot Muller sau Campina ii dau. Intr-o vreme manca Covalact foarte bine, dar acu nu mai vrea. In zilele in care nu vrea deloc iaurt simplu o mai pacalesc cu Muller cu fructe, desi nu sunt incantata de idee. Totusi, decat deloc, parca prefer asa...

    La lapte, noi am continuat cu lapte praf si dupa 1 an, milupa junior. Pediatra ne-a sfatuit sa mai stam cu el daca il bea pentru ca are mai multe vitamine si alte chestii decat laptele de vaca. Stiu un baietel care nu a mai vrut lapte praf deloc si bea lapte de capra, asa ca e si varianta asta.

    Cu pneumonia e nasol, mai ales daca trebuie sa te internezi:(. La medlife e plin, de aia nu sunt locuri? Sau de ce?

    RăspundețiȘtergere
  14. cris- 700 intr-o luna? pai stati super bine....smaranda intre 9 si 11 luni a luat vreo 400 de grame, de atunci n-am mai cantarit-o

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. roxana- si eu vreau sa o tin pe lapte praf inca o perioada. tot din motiv de vitamine, etc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur sa aud ca sunteti bine!Eu ii dau Dariei iaurt de la napolact , numa' bun , mananca cate unul intreg , are vreo 200 de grame cred.Ii mai dau si campina.Branzica , nu i place decat cea de covalact , insa niciodata simpla :).Cat despre laptele praf , eu ii dau inca formula , milupa junior , merge f bine cu el si vreau sa o mai tin pana spre iarna urmatoare pe formula.Laptele uht e cam apa chioara, zic eu .Formula mai are si ea un fier , un calciu , ceva acolo.Parerea mea, acum fiecare cum considera.Eu o mai tin pe formula, nu ma grabesc cu cel pasteurizat.

    RăspundețiȘtergere
  18. Aaaa...am uitat sa scriu.E adevarat ca haraielile astea din piept pot evolua ff rapid intr o pneumonie urata.Cel putin , acum , vb din exp mea cu Daria.Am fost la un pas, atunci cand mi a facut o bronsita urata rau.Insa am depistat o la timp si atunci a fost a doua oara in viata ei cnd a luat antibiotic, chiar era cazul.Grija mare , eu cum haraie mai ciudat , chem pediatra.

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani cu sanatate si tot ce va doriti pentru noul an!! :)
    Imi pare rau ca ati fost chinuite de raceala. Sper ca acum ati scapat de ea si de toate efecte ei neplacute.

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani!!Daca nu ma insel , pitica voatra e si Ioana, nu?Multa sanatate si bucurii din partea ei.Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo