Una...alta...

Deci sa va povestim/aratam ce mai facem, cand vine seara si gerul ne goneste prin casa.

Picturi hand-made.
E clar ca orice artist care se respecta are ochelari asortati cu nuanta picturii...
Putina mirare ingrozita la final...
Va prezentam in premiera, in ordinea marimii, de la stanga la dreapta, Mimi (bebe mic mic), Hapi, Ursu, Bebe (pitit in ceafa matzei), Pisi si Nas Rosu. In prim plan este Matza.
Baita cu clabuci, noua incantare a donsoarei; facem castele din spuma, cautam picioarele pe sub apa, pitim piticii si, bineinteles, mai si mancam
Totusi, bulgarii de spuma sunt fiorosi...

Comentarii

  1. Hmm, ce donsoara mare, baita cu clabuci...frumooos:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, ne-a trebuit un an juma sa prindem curaj sa stam in apa in cada si inca vreo 3-4 luni sa acceptam clabucul...

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaaa, ce bine ca pui iar picturi....eu inspirata de tine (un post mai vechi, dar tot de prin toamna-iarna) am luat azi carioci. cu care s-a facut pe fata rosie galbena mov. inclusiv in gura. n-aveam aparatul foto, dar nu stiam ce sa fac mai intai, sa fac pe suparata macar un pic sau sa mor de ras
    altfel, i-a crescut parul andreei, super draguta e :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dulce e pitica!!! :) e dementiala in plin proces de creatie si cu limbuta intinsa dupa spuma! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt nemaipomenite pozele, iar Andreea o dulceata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Uau...artista. Are dreptate sa poarte ochelarii de soare...si eu am vazut ca toate celebritatile poarta ochelari de soare ca sa nu fie recunoscute. Cat despre baita...ce imi doresc sa pot sa ii fac baie lui Tudor fara urlete. de joaca, distractie nici nu se pune problema. Cateodata am impresia ca vecinii or sa vina la usa sa vada daca nu cumva transez copilul.
    Bravo Andreea si spor la pictat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria: aa...cariocile trebuie neaparat sa fie lavabile, altfel e de rau:d. Noi am restrans utilizarea lor si a acuarelelor la masa din bucatarie, dupa niste picturi abstracte pe parchet si canapea. Ea saraca stie ca n-are voie, dar le tine in mana si mana sa misca...Asa ca prin casa are voie doar cu creioane.
    Eu zic sa te amuzi de mazgalelile astea de la inceput:p

    @Gabi, Cristina: multumim:). Pozele sunt opera lui tati care de Craciun si-a facut cadou o camera nou, muuult prea scumpa zice mami:d. Asa ca l-am pus la treaba

    @Sarmiza: Asta cu ochelarii e boala veche:p. Culmea e ca afara nu i-am dat ca nu mi se par prea ok pentru ochi, dar in casa se fataie cu ei pe la oglinda. Si, normal, trebuie purtati la activitatile artistice:d.
    Si noi am avut etapa de urlete la baie, cam de la 1 an pana pe la 1,4-1.5 luni. Apoi am avut etapa dus, fara niciun pic de apa dincolo de glezne si abia de curand suntem la faza baie in toata regula:)

    RăspundețiȘtergere
  8. da, la par ma uitam si eu, e schimbata:)

    RăspundețiȘtergere
  9. A mai crescut, mai ales la ceafa. Pot sa-i fac codita:d. In fata nu-l las lung, il ciopartesc eu ca sa nu intre in ochi. Pentru ca agrafele sunt dusmani de moarte:D.

    RăspundețiȘtergere
  10. e din ce in ce mai frumoasa! cu parul asa mai mare e super draguta!

    RăspundețiȘtergere
  11. N-are par asa mare....si e si destul de rar. Sper sa se mai schimbe pe parcurs:d. Prietenele ei sunt cu codite, bucle, par des si lung, ea e cam cheliuta:d

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo