Bada si picii

Update:
Am reusit sa smulgem un filmulet cu bada si picii. Nu e prea clar, nici prea concludent:D, dar deocamdata doar atat ne-a "oferit" matza.


Si inca un filmulet la fel de nereusit, cu intalnirea dintre Andreea si Peste:d


Sau pe limba celor mari Alba ca Zapada si Piticii. Noua obsesie a Andreei:)
Ea are de vreun an in camera o draperie cu personaje din povesti, dar micile printese au fost pana acum ignorate, cel mult privite de la distanta. Mai nou insa, Alba ca Zapada e preferata Andreei.
O arata, ii vorbeste, iar de cand am cumparat si o carticica in care apare poza ei cu cei 7 pitici, e lectura obligatorie dimineata, la pranz si seara. Si intre:d
In plus, dupa vizita de ieri de la bunici, a plecat in brate cu un soi de papusa Barbie batrana de vreo 20 de ani care a fsot desemnata de Andreea drept Bada. Am incercat sa-i arat ca seamana mai degraba cu Cenusareasa, fiind blonda cu rochita albastra, dar hei, te pui cu matza? Daca ea zice ca e Bada, Bada ramane.
Noi murim de ras cand o auzim spunand picii, foarte dragastos si dulce, asa ca o punem sa repete pana ne saturam (da, stim, e si asta un fel de exploatare:d).
Mai nou, a inceput sa le tina lectii si "elevilor" ei mai vechi, Bebe si Pisi, carora le "povesteste" despre Alba ca Zapada, le da sa manance si ii schimba cand "fac kaki". Uneori, cand e in toane educative le arata luna, le "citeste" din carticele si ii spala pe fata.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...